Pennywise The Clown Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 waar is de begraafplaats eigeljjk. ik zoek al zo lang en kan er ook geen topic over vinden. kan iemand ff zeggen. dan kan het topic opslot alvast bedankt!!!!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 waar is de begraafplaats eigeljjk. ik zoek al zo lang en kan er ook geen topic over vinden. kan iemand ff zeggen. dan kan het topic opslotalvast bedankt!!!!!! Dit is het easter egg forum dus dit kon je beter in een andere forum zetten. En waarom zou je naar de begraaf plaats willen,je heb er toch niks aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TimERZ Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 (bewerkt) is dit een easter egg? <_< nee dus EDIT: ooops ik was iets te laat! sry Bewerkt: 30 juni 2005 door *gta*gta*gta* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 is dit een easter egg? <_< nee dus EDIT: ooops ik was iets te laat! sry Blijf ontopic. <_< Same for Marco http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...l=begraafplaats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Bedoeld hij niet de begraafplaats in Los Santos? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Bedoeld hij niet de begraafplaats in Los Santos? jah die bedoel ik, de begraafplaats in ls kan iemand ff zeggen aub dankjewel!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) LoL daar heb ik een topic over gemaakt (van die in LS). Namelijk hier Bewerkt: 6 juli 2005 door gertjeu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Die komt ook voor in een missie... dat je die Balla Leider moet vermoorden, 'de begraafplaats is vlakbij de Transfender in 't Noorden van Los Santos onder Vinewood.... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Die komt ook voor in een missie... dat je die Balla Leider moet vermoorden, 'de begraafplaats is vlakbij de Transfender in 't Noorden van Los Santos onder Vinewood.... In dat topic dat ik poste staat een kaartje . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Die komt ook voor in een missie... dat je die Balla Leider moet vermoorden, 'de begraafplaats is vlakbij de Transfender in 't Noorden van Los Santos onder Vinewood.... In dat topic dat ik poste staat een kaartje . Ochja 'k vertelde gewoon ff dat die begraafplaats ook voorkwam in 'n missie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
darmdraaier Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 waar is de begraafplaats eigeljjk. ik zoek al zo lang en kan er ook geen topic over vinden. kan iemand ff zeggen. dan kan het topic opslotalvast bedankt!!!!!! Dit is het easter egg forum dus dit kon je beter in een andere forum zetten. En waarom zou je naar de begraaf plaats willen,je heb er toch niks aan. daar is wel een easter egg als je middernacht naar de begraafplaats gaat zie je ergens op de muur families 4-ever. en als je overdg er komt is de graffiti verdwenen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 waar is de begraafplaats eigeljjk. ik zoek al zo lang en kan er ook geen topic over vinden. kan iemand ff zeggen. dan kan het topic opslotalvast bedankt!!!!!! Dit is het easter egg forum dus dit kon je beter in een andere forum zetten. En waarom zou je naar de begraaf plaats willen,je heb er toch niks aan. daar is wel een easter egg als je middernacht naar de begraafplaats gaat zie je ergens op de muur families 4-ever. en als je overdg er komt is de graffiti verdwenen jah je ziet nog meer grafitty op de muren, loop maar eens over de begraafplaats heen. ook aan de andere kant van de muren zie je deze zogenaamde "spookgrafitty" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts