Jump to content

begraafplaats

Pennywise The Clown

Recommended Posts

waar is de begraafplaats eigeljjk. ik zoek al zo lang en kan er ook geen topic over vinden. kan iemand ff zeggen. dan kan het topic opslot

alvast bedankt!!!!!! :)

Delen op andere websites

waar is de begraafplaats eigeljjk. ik zoek al zo lang en kan er ook geen topic over vinden. kan iemand ff zeggen. dan kan het topic opslot

Dit is het easter egg forum dus dit kon je beter in een andere forum zetten.

En waarom zou je naar de begraaf plaats willen,je heb er toch niks aan. ;)

Delen op andere websites

Bedoeld hij niet de begraafplaats in Los Santos?

jah die bedoel ik, de begraafplaats in ls kan iemand ff zeggen aub dankjewel!!! :D

Delen op andere websites

Die komt ook voor in een missie... dat je die Balla Leider moet vermoorden, 'de begraafplaats is vlakbij de Transfender in 't Noorden van Los Santos onder Vinewood....

Delen op andere websites

Die komt ook voor in een missie... dat je die Balla Leider moet vermoorden, 'de begraafplaats is vlakbij de Transfender in 't Noorden van Los Santos onder Vinewood....

In dat topic dat ik poste staat een kaartje ;) .

Delen op andere websites

In dat topic dat ik poste staat een kaartje ;) .

Ochja :puh: 'k vertelde gewoon ff dat die begraafplaats ook voorkwam in 'n missie ;)

Delen op andere websites

daar is wel een easter egg

als je middernacht naar de begraafplaats gaat zie je ergens op de muur families 4-ever. en als je overdg er komt is de graffiti verdwenen

Delen op andere websites

daar is wel een easter egg

als je middernacht naar de begraafplaats gaat zie je ergens op de muur families 4-ever. en als je overdg er komt is de graffiti verdwenen

jah je ziet nog meer grafitty op de muren, loop maar eens over de begraafplaats heen. ook aan de andere kant van de muren zie je deze zogenaamde "spookgrafitty"

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...