K1pc0rn Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 weten jullie manieren om tijd te besparen? ik weet er al een: ik poets altijd mijn tanden onder de douche, hoef ik dat daarna niet te doen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Ik typ en tegelijkertijd kijk ik naar het beeldscherm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zwierd Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 ik peuter in mijn neus en krab aan me kont Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
idrii6666 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 ik peuter in mijn neus en krab aan me kont Leuk en als je op de pc zit ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Heeft die z'n speciaale nepvinger op zijn stoel geplakt en daar krabt die dan mee , nee nee grapje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Vraag 't de vrouwen, vrouwen kunnen over het algemeen beter 2 dingen tegelijkertijd doen, iets met oerinstinct ofzeuw.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Vraag 't de vrouwen, vrouwen kunnen over het algemeen beter 2 dingen tegelijkertijd doen, iets met oerinstinct ofzeuw.. Als je twee dingen tegelijkertijd doet kun je die dingen maar half zo goed als je je concentreert op een ding.. dus ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Vraag 't de vrouwen, vrouwen kunnen over het algemeen beter 2 dingen tegelijkertijd doen, iets met oerinstinct ofzeuw.. Als je twee dingen tegelijkertijd doet kun je die dingen maar half zo goed als je je concentreert op een ding.. dus ja Onder andere, maar in de oertijd, wanneer de mannen nog jaagde en de vrouwen de rotzooi opruimde en kookte enzo.. dat ze nog met tijgerhuiden voor hun eigen slurf liepen, je weet wel, die tijd, moesten de mannen zich volop concentreren op de jacht, waardoor ze het 'maar' tot 1 ding konden beperken, en vrouwen, sja, kinderen verzorgen en eten maken lukt wel.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rockcompany Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Zitten kakken en ondertussen pizza eten.... doe je je behoefte en heb je voeding binnen in dezelfde tijd, das pas tijd bespaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Zitten kakken en ondertussen pizza eten.... doe je je behoefte en heb je voeding binnen in dezelfde tijd, das pas tijd bespaard. Ja het is ook een goede combinatie. Eten en je behoefte doen. Dan moet je nog een keer! Ik zelf kan; fietsen, gesprek voeren, headphones in, en drinken tegelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Onder andere, maar in de oertijd, wanneer de mannen nog jaagde en de vrouwen de rotzooi opruimde en kookte enzo.. dat ze nog met tijgerhuiden voor hun eigen slurf liepen, je weet wel, die tijd, moesten de mannen zich volop concentreren op de jacht, waardoor ze het 'maar' tot 1 ding konden beperken, en vrouwen, sja, kinderen verzorgen en eten maken lukt wel.. Als dat zo is, dan is het ook aannemelijk dat mannen zich 100% op één ding kunnen concentreren, en vrouwen maar +- 70% . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 Telefoneren tijdens het autorijden. Oeps, dat mag ik niet zeggen, moet het goede voorbeeld geven Dingen die ik verder ook doe zijn al genoemd (zoals tandenpoetsen onder de douche) Leuk en als je op de pc zit ?? Dan zegt m'n vrouwtje dat ik er vanaf moet komen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2011 om tijd te besparen kleed ik me nooit aan, hoef ik me ook niet uit te kleden en ook ga ik nooit naar de wc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 om tijd te besparen kleed ik me nooit aan, hoef ik me ook niet uit te kleden [..] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.