Jump to content

Tijd besparen


K1pc0rn

Recommended Posts

Vraag 't de vrouwen, vrouwen kunnen over het algemeen beter 2 dingen tegelijkertijd doen, iets met oerinstinct ofzeuw.. :puh:

Als je twee dingen tegelijkertijd doet kun je die dingen maar half zo goed als je je concentreert op een ding.. dus ja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vraag 't de vrouwen, vrouwen kunnen over het algemeen beter 2 dingen tegelijkertijd doen, iets met oerinstinct ofzeuw.. :puh:

Als je twee dingen tegelijkertijd doet kun je die dingen maar half zo goed als je je concentreert op een ding.. dus ja :puh:

Onder andere, maar in de oertijd, wanneer de mannen nog jaagde en de vrouwen de rotzooi opruimde en kookte enzo.. dat ze nog met tijgerhuiden voor hun eigen slurf liepen, je weet wel, die tijd, moesten de mannen zich volop concentreren op de jacht, waardoor ze het 'maar' tot 1 ding konden beperken, en vrouwen, sja, kinderen verzorgen en eten maken lukt wel.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Zitten kakken en ondertussen pizza eten.... doe je je behoefte en heb je voeding binnen in dezelfde tijd, das pas tijd bespaard.

Ja het is ook een goede combinatie. Eten en je behoefte doen. Dan moet je nog een keer!

Ik zelf kan; fietsen, gesprek voeren, headphones in, en drinken tegelijk 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Onder andere, maar in de oertijd, wanneer de mannen nog jaagde en de vrouwen de rotzooi opruimde en kookte enzo.. dat ze nog met tijgerhuiden voor hun eigen slurf liepen, je weet wel, die tijd, moesten de mannen zich volop concentreren op de jacht, waardoor ze het 'maar' tot 1 ding konden beperken, en vrouwen, sja, kinderen verzorgen en eten maken lukt wel.. :D

Als dat zo is, dan is het ook aannemelijk dat mannen zich 100% op één ding kunnen concentreren, en vrouwen maar +- 70% :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Telefoneren tijdens het autorijden. Oeps, dat mag ik niet zeggen, moet het goede voorbeeld geven ;) Dingen die ik verder ook doe zijn al genoemd (zoals tandenpoetsen onder de douche)

Leuk en als je op de pc zit ??

Dan zegt m'n vrouwtje dat ik er vanaf moet komen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...