Morph1 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 btw, zo te zien ben jij ook bezig met een accountsysteem. dus zal je zeer waarschijnlijk dini, dutils, en dudb hebben en alleen dudb hebben geincluded bovenaan. in dudb zit die udb_hash functie. dus als het nog problemen oplevert kan je al je inputtexten naar udb_hash(inputtext) vervangen. Reageren
1112rutger Geplaatst: 16 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 (bewerkt) Te vroeg gejuicht. Hij doet het wel na het registeren, maar zodra ik relog dan is die weg . Dit heb ik bij mijn data save zodra de player uitlogt: format(var, 128, "mname=%s\n",PlayerInfo[playerid][mname][0]);fwrite(hFile, var); (en new var = new var[128] EDIT: Oh en ik heb bij de dialog die hierna komt dit: strmid(PlayerInfo[playerid][nat], (inputtext), 0, strlen((inputtext)), 128); (dit is een LIST dialog maar als ik gewoon : playerinf....[nat] = strval(inputtext) doe dan krijg ik niks in mijn command-dialog ookal heb ik de cijfers geswitched.) Het probleem met dit is dat als ik dus mijn command doe en ik de ingevoerde dingen zie dan zie ik mname = gola (angola is een optie bij de nat-dialog). Bewerkt: 16 januari 2011 door 1112rutger Reageren
Big Boss Geplaatst: 17 januari 2011 Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Je snapt het nog niet helemaal .. new var = var[128]; Gaat sowieso niet werken. Gewoon: new var[128]; Ook neem je met de volgende code alleen het eerste karakter van de naam (vermoed ik): PlayerInfo[playerid][mname][0] Als je die laatste [0] weg laat krijg je in ieder geval de hele naam. Dan m.b.t. de dialogs. Bij een DIALOG_STYLE_INPUT gebruik je de inputtext in je dialogresponse, bij DIALOG_STYLE_LIST gebruik je de listitems. Reageren
1112rutger Geplaatst: 17 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2011 Ok, er staat nergens meet [0] ofzo bij. Als ik bij me dialog een mname invoer en dan met een command (laten we het voor het gemak mr even /sn noemen) krijg ik ook gewoon de naam te zien. Zodra ik uitlog en mijn .ini bekijk staat er idd: mname=Chris.Zodra ik inlog print mijn onplayerlogin dit uit: Chris. Oftewel, de string word uit het ini bestandje gevist. Maar zodra ik /sn doe krijg ik geen mname te zien! En dat terwijl mijn /sn command simpel weg: format(string, sizeof(string), "%s", PlayerInfo[playerid][mname]); SendClientMessage(playerid, colorred, string); is. Reageren
1112rutger Geplaatst: 19 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 Iemand? Zonder [0] doetie het ook niet Reageren
Morph1 Geplaatst: 19 januari 2011 Rapport Geplaatst: 19 januari 2011 ik snap uberhaupt ook niet waarom je "inputtext" aan een variable wilt toewijzen. overal waar je dan die variable hebt kan je ook gewoon alleen "inputtext" zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.