Jump to content

[SP] Sportkenners 2011 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    41

  • NandroDavids

    32

  • TomHagen

    21

  • GTA-Sheep

    18

Veldrijden.....België......tsja, dat is niet bepaald mijn specialiteit :clown: Maar goed, ik dompel me onder in de wondere wereld van vreemde dames en mannen die onder de modder met hun fiets lopen te sjouwen en hoop er het beste van :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Veldrijden.....België......tsja, dat is niet bepaald mijn specialiteit :clown: Maar goed, ik dompel me onder in de wondere wereld van vreemde dames en mannen die onder de modder met hun fiets lopen te sjouwen en hoop er het beste van :puh:

Je kunt natuurlijk altijd even kijken wat de bookmakers er van denken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Insturen kan tot zondag 23 januari, 11.00 uur.

We zijn allemaal te laat. :(

Fixed...volgens mij moet ik 's stoppen met tekst kopiëren en plakken. Ik vergeet toch steeds weer iets aan te passen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wereldbeker is een competitie met verschillende wedstrijden, de WK is een eenmalige wedstrijd. Voor zover mijn kennis over het veldrijden, zal me er eens in moeten verdiepen, want anders wordt het weer helemaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten jullie de inzending niet te versturen? Vanzelfsprekend heeft het geen enkele zin (want ik win toch) maar het is leuker om van meer mensen te winnen :D

Uiteraard vergeet ik dat niet, ik ga het je nog erg moeilijk maken. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten jullie de inzending niet te versturen? Vanzelfsprekend heeft het geen enkele zin (want ik win toch) maar het is leuker om van meer mensen te winnen :D

Altijd al gedacht dat jij een echte veldrijd-kenner was. Maar als straks het duivenmelkerskampioenschap van De Utrechtse Heuvelrug komt, ga ik jullie zo ongelovelijk verslaan. Nu nog even gauw mijn inzending opsturen naar Nandro...

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten jullie de inzending niet te versturen? Vanzelfsprekend heeft het geen enkele zin (want ik win toch) maar het is leuker om van meer mensen te winnen :D

Altijd al gedacht dat jij een echte veldrijd-kenner was. Maar als straks het duivenmelkerskampioenschap van De Utrechtse Heuvelrug komt, ga ik jullie zo ongelovelijk verslaan. Nu nog even gauw mijn inzending opsturen naar Nandro...

Met de Tour de France pwn ik iedereen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Nu nog even gauw mijn inzending opsturen naar Nandro...

Dat is je blijkbaar nog niet gelukt. Wees er snel bij, want over iets meer dan 3 uur is de deadline. Ook koploper Thundercover heeft nog niets van zich laten horen...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...