Jump to content

[SP] Sportkenners 2011 - Reactietopic


NandroDavids

Recommended Posts

  • Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Guardian1980

    41

  • NandroDavids

    32

  • TomHagen

    21

  • GTA-Sheep

    18

Dat is je blijkbaar nog niet gelukt. Wees er snel bij, want over iets meer dan 3 uur is de deadline. Ook koploper Thundercover heeft nog niets van zich laten horen...

Lol, ik wou vannacht nog een PB sturen, maar toen ging ik iets anders doen. En vanochtend lekker lang uitgeslapen, zo over de deadline heen :bonk: Dus geen inzending en geen punten voor mij :schater:

Enne, Nandro, in jouw post zeg je dat de deadline 13:00 is, maar dat was toch 11:00?

Link to comment
Delen op andere websites

Enne, Nandro, in jouw post zeg je dat de deadline 13:00 is, maar dat was toch 11:00?

Ja klopt. Vanochtend verkeerde ik om de één of andere reden in de veronderstelling dat 't om 13.00 uur zou beginnen. Toen Dione om even voor elven dan ook zei dat we naar 't veldrijden gingen, raakte ik lichtelijk in paniek. Gelukkig staat in de originele post in 't hoofdtopic wél de goede tijd van 11.00 uur, dus 't is niet mijn schuld als men niets instuurt. Wat een opluchting :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

..GTA-Sheep neemt hiermee de koppositie over van Thundercover, ondanks zijn matige research: net als een andere deelnemer had hij niet meegekregen dat Daphny 'Vlechtjes' van den Brand dit jaar niet meedeed..

Tsja.....Daphny had beloofd me te zullen bellen en dat deed ze niet dus ik nam aan dat ze op de fiets zat :clown:

Enne: van harte Cabyon :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Eervolle vermelding is er voor Visser23, die debuteert zonder punten te halen. Volgens mij een unicum, maar het levert hem wel een plekje in de ranking op. De laatste plek, uiteraard.

Ach Visser, denk maar zo: Van de 97 duizend leden, staan er maar acht boven je :7

Ik was helemaal vergeten in te zenden, terwijl ik sowieso Utrecht-Twente en Vitesse-Feyenoord op een gelijkspel had geschat. De rest had ik echter ook nooit geweten...

Link to comment
Delen op andere websites

Nandro, ik las zojuist de hoofdpost nog eens, en het volgende viel mij op:

Wielrennen >> Uiteraard mag de Tour de France niet ontbreken bij Sportkenners. Daarnaast zal ook het WK Wielrennen langskomen, evenals enkele klassiekers. De Giro d'Italia en Vuelta d'Espagna staan nog niet definitief oop de Sportkenners-agenda. Dit is afhankelijk van het aantal geïnteresseerden in wielrennen, waarbij ik het voorspellen voor de Tour de France als meetmoment neem.

Als ik het dus goed begrijp, hangt de keuze om de Giro en Vuelta op de Sportkenners-agenda te zetten af van het aantal inzendingen bij de Tour. Maar de Giro wordt eerder gereden dan de Tour... Of kijk je alvast vooruit naar volgend jaar?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...