NandroDavids Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Nandro, ik las zojuist de hoofdpost nog eens, en het volgende viel mij op: Wielrennen >> Uiteraard mag de Tour de France niet ontbreken bij Sportkenners. Daarnaast zal ook het WK Wielrennen langskomen, evenals enkele klassiekers. De Giro d'Italia en Vuelta d'Espagna staan nog niet definitief oop de Sportkenners-agenda. Dit is afhankelijk van het aantal geïnteresseerden in wielrennen, waarbij ik het voorspellen voor de Tour de France als meetmoment neem. Als ik het dus goed begrijp, hangt de keuze om de Giro en Vuelta op de Sportkenners-agenda te zetten af van het aantal inzendingen bij de Tour. Maar de Giro wordt eerder gereden dan de Tour... Of kijk je alvast vooruit naar volgend jaar? Excuses, dit is volgens mij weer zo'n onnauwkeurig moment van kopiëren en plakken geweest. Als ik 't me goed herinner heb ik die zinnen een beetje aangepast, maar blijkbaar niet correct. Ik ga 't aanpassen, want dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Bovendien denk ik dat alle drie de grote ronden niet mogen ontbreken... Helaas heb ik door verhuisdrukte de afgelopen week geen nieuwe ronde kunnen uitschrijven. Erg jammer, want met het WK Allround bij het schaatsen en de hervatting van de Champions League waren er toch goede mogelijkheden voor een nieuwe ronde. Sowieso gaan we dat schaatsen inhalen met 't WK Afstanden en ik denk dat ik qua Champions League gewoon de achtste finales van volgende week ga pakken. Suggesties voor een ronde voor nu? Dus iets dat binnen nu en een week plaatsvindt?
Guardian1980 Geplaatst: 16 februari 2011 Rapport Geplaatst: 16 februari 2011 Buitenlands voetbal, daar heb ik echt zoveel verstand van, not. Maar ik heb een beetje naar de standen gekeken, de uitslagen van de laatste speelronde en nu toch maar iets ingestuurd. Op hoop van zegen...
GTA-Sheep Geplaatst: 20 februari 2011 Rapport Geplaatst: 20 februari 2011 Ik had de uitslagen klaar staan maar kon ze helaas niet verzenden door een storing op de server van mijn werk (via welke mijn internet thuis loopt). En toen alles weer werkte ben ik het vergeten......stom stom stom......daar gaat mijn eerste plaats
NandroDavids Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 ...daar gaat mijn eerste plaats Je weet maar nooit: vorige keer werd er met voetbal ook extreem slecht gescoord. Ik zal 's kijken of de 'sportkenners' ditmaal wat beter hebben voorspeld.
TomHagen Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Negen punten, ik wist al wel dat ik er sowieso twee goed had, maar negen punten valt nog hoog uit.
Guardian1980 Geplaatst: 21 februari 2011 Rapport Geplaatst: 21 februari 2011 Er zijn maar weinig dingen zeker in het leven. Dat FC Groningen in eigen huis niet te verslaan is, is er één van Maar ik ben niet geheel ontevreden, toch weer een paar punten bijeen gesprokkeld. Ik moet eens wat vaker gaan inzenden, dan wordt het misschien nog wat.
Visser23 Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 Toch weer een aantal verrassende uitslagen. 5 punten is weer niet veel, maar in ieder geval van het laagste van het laagste af.
GTA-Sheep Geplaatst: 22 februari 2011 Rapport Geplaatst: 22 februari 2011 ...daar gaat mijn eerste plaats Je weet maar nooit: vorige keer werd er met voetbal ook extreem slecht gescoord. Ik zal 's kijken of de 'sportkenners' ditmaal wat beter hebben voorspeld. Nou, met jouw eigen voorspellend vermogen komt het ook nooit meer goed
TomHagen Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Haha, ik wist al dat het slecht was, maar slechts 1 punt. Gelukkig ben ik niet de enige. Ach ja, volgende keer beter.
Guardian1980 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Tja, ik moet eens wat vaker insturen zie ik alweer, de achterstand begint nu toch wel te groeien.
Kloep Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Langzaamaan kruip ik naar de eerste plek.
Visser23 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Weer naar 1 puntje, gaat helemaal nergens over 6 punten in drie rondes... Grr
NandroDavids Geplaatst: 4 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Nog even voor de duidelijkheid: met Topscorer bedoel ik de topscorer van de hele Champions League. Niet enkel vanaf nu pas...ik heb zo 't gevoel dat dat niet door iedereen is begrepen
Jimmiefitz Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Maar zoals Cabyon al zegt de kwartfinales zijn al bekend.
Recommended Posts