Jump to content

[SP] Sportkenners 2011 - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:
Insturen kan tot zaterdag 24 maart, 6.00 uur.

Dat wordt nog lastig, zaterdag is de 26ste. :puh:

Formule 1, ik kijk het vrijwel nooit en volg het nooit, dus dit wordt een lastige ronde. :-(

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

41

• NandroDavids

32

• TomHagen

21

• GTA-Sheep

18

Geplaatst:
Insturen kan tot zaterdag 24 maart, 6.00 uur.

Dat wordt nog lastig, zaterdag is de 26ste. :puh:

Hoe krijg ik dat nou weer voor elkaar? De tijd gaat ook zo snel... :puh:

Geplaatst:

Het is de eerste race van het seizoen op een circuit waar bijna altijd vanalles gebeurt, dus het is sowieso lastig. Maar dat houdt natuurlijk de spanning in deze competitie. ^^

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat je voor het wielrennen op de weg moet wachten tot 7 mei, wanneer de Giro start. Maar misschien, als je het lief vraagt, kan je NandroDavids zo ver krijgen ergens een klassieker in te plannen, bijvoorbeeld de Amstel Gold Race van 17 april, dat is toch een stukje nationale trots...

[table=header]Edit[/table]

Kijk eens aan, dan kunnen we sneller dan verwacht ervaren of die wielerkennis van Cabyon nou echt zo goed is ;)

Bewerkt: door Guardian1980
Geplaatst:

Ik denk dat je voor het wielrennen op de weg moet wachten tot 7 mei, wanneer de Giro start. Maar misschien, als je het lief vraagt, kan je NandroDavids zo ver krijgen ergens een klassieker in te plannen, bijvoorbeeld de Amstel Gold Race van 17 april, dat is toch een stukje nationale trots...

Voor het wielrennen hoeven we niet te wachten hoor, want we hebben natuurlijk ook nog de nationale trots van onze zuiderburen. De Ronde van Vlaanderen gaan we dan ook echt niet overslaan! :D

Geplaatst:

2 van de maximaal 15 punten behaald, niet slecht :schater: Op naar de volgende wielerwedstrijd dan maar, benieuwd of daar beter gescoord zal worden.

Geplaatst:

2 van de maximaal 15 punten behaald, niet slecht :schater:

Ach, er doen natuurlijk ook zo'n 200 renners mee aan een wielerkoers, dus da's sowieso wat lastiger voorspellen dan bijvoorbeeld een Formule 1-race met 20 coureurs. Wat dat betreft is 't niet eens zo gek als je 2 of 3 juiste namen in de top-5 hebt ;)

Geplaatst:

Tja, vergeten iets in te sturen. Gelukkig heeft de rest niet echt kunnen profiteren. :)

Geplaatst:

Tja, vergeten iets in te sturen. Gelukkig heeft de rest niet echt kunnen profiteren. :)

Nee :clown: Met die ene punt schiet het niet op voor ons. Alleen Visser had een briljante ingeving, de rest was weer waardeloos :D

Geplaatst:

Nee :clown: Met die ene punt schiet het niet op voor ons. Alleen Visser had een briljante ingeving, de rest was weer waardeloos :D

Huh? Wie? Wat? Waar?

Geplaatst:

Ik ben wel benieuwd wie Visser als eerste had getipt. De spanning keert terug: Ik ben een punt ingelopen op TomHagen :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...