NandroDavids Geplaatst: 13 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Amstel Gold Race zaterdag Zondag
Guardian1980 Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Niet slecht gescoord, met twee van de vier halve finalisten goed. Na afloop zou ik best wel willen zien wie welke voorspellingen heeft gedaan, om te zien waar er opvallende verschillen zitten.
Kloep Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Volgens mij was ik dronken toen ik het lijstje invoerde. Inter als winnaar tippen als ze een achterstand van 2-5 hebben.
TomHagen Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Volgens mij was ik dronken toen ik het lijstje invoerde. Inter als winnaar tippen als ze een achterstand van 2-5 hebben. Dit hadden we nog voor de eerste wedstrijd van de kwartfinales ingestuurd. Nog voor de loting zelfs, dus je wist toen nog niet eens de volgende tegenstander(s) van Inter.
Kloep Geplaatst: 18 april 2011 Rapport Geplaatst: 18 april 2011 Echt? O, dan was ik misschien niet dronken.
GTA-Sheep Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Nieuwe ronde: voorspel (onder andere) de winnaar in de Turkse competitie Euh....ik kon alleen Kalatasaraai (vrijelijk opgeschreven) verzinnen, voor de rest zal het me worst zien wie daar allemaal voetballen. We leren elke dag Maar ook dit is me weer gelukt volgens mij dus laat maar komen het aankomende weekend....
Visser23 Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Galatasaray.. Fenerbahce ken je ook wel toch? En Besiktas? Nouja, is de kampioen in België niet al bekend? Inkoppertje..
NandroDavids Geplaatst: 21 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Nieuwe ronde: voorspel (onder andere) de winnaar in de Turkse competitie Euh....ik kon alleen Kalatasaraai (vrijelijk opgeschreven) verzinnen, voor de rest zal het me worst zien wie daar allemaal voetballen. We leren elke dag Maar ook dit is me weer gelukt volgens mij dus laat maar komen het aankomende weekend.... Tja, als Engeland, Duitsland, Spanje of Italië wat spannender was geweest, had ik daar wel één van gekozen
GTA-Sheep Geplaatst: 21 april 2011 Rapport Geplaatst: 21 april 2011 Nieuwe ronde: voorspel (onder andere) de winnaar in de Turkse competitie Euh....ik kon alleen Kalatasaraai (vrijelijk opgeschreven) verzinnen, voor de rest zal het me worst zien wie daar allemaal voetballen. We leren elke dag Maar ook dit is me weer gelukt volgens mij dus laat maar komen het aankomende weekend.... Tja, als Engeland, Duitsland, Spanje of Italië wat spannender was geweest, had ik daar wel één van gekozen Het was trouwens absoluut geen verwijt hoor, ik moest gewoon lachen om de verschillende landen en dan vooral over mijn eigen domheid. De Sportkenners-competitie is tot nu toe
Guardian1980 Geplaatst: 22 april 2011 Rapport Geplaatst: 22 april 2011 Ik vind het wel een leuke ronde. Het duurt nog wel een aantal weken voordat al die competities zijn afgelopen, maar ik ga ze nu wel allemaal op de voet volgen (NOT). @NandroDavids: Komen de punten zodra alle vijf de landskampioenen bekend zijn, of doe je het telkens tussendoor als er weer één bekend is?
NandroDavids Geplaatst: 24 april 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2011 @NandroDavids: Komen de punten zodra alle vijf de landskampioenen bekend zijn, of doe je het telkens tussendoor als er weer één bekend is? Ik wacht met het uitdelen van de punten totdat alle vijf de kampioenen bekend zijn. Om straks in een tijdsbestek van pakweg 2 weken 5 posts eraan te besteden gaat me wat ver. Zou 't topic ook niet erg overzichtelijk maken. Dus, nog zo'n 3 weken wachten als 't goed is
Guardian1980 Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Zeg NandroDavids, wanneer ga je vertellen wie er goed hadden voorspeld dat Barca en Man. United in de finale van de Champions League spelen?
Thundercover Geplaatst: 7 mei 2011 Rapport Geplaatst: 7 mei 2011 Had iemand dat goed voorspeld dan? Nee toch? :o
NandroDavids Geplaatst: 13 mei 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2011 Zeg NandroDavids, wanneer ga je vertellen wie er goed hadden voorspeld dat Barca en Man. United in de finale van de Champions League spelen? Excuses. Ik meende dat ik ergens had gezegd dat ik die punten pas na de finale zou uitdelen, maar dat kan ik nergens terugvinden. Dus, ik zal de voorspellingen er nu even bij pakken, en dan voeg ik de behaalde punten zo even toe
Recommended Posts