Jump to content

[SP] Sportkenners 2011 - Reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Excuses. Ik meende dat ik ergens had gezegd dat ik die punten pas na de finale zou uitdelen, maar dat kan ik nergens terugvinden. Dus, ik zal de voorspellingen er nu even bij pakken, en dan voeg ik de behaalde punten zo even toe :)

Dat had je ook gezegd :Y Maar ook ik kan het nergens meer vinden, dus je wordt echt niet oud :puh: Jammer weer van die slecht voorspelde voetbalellende, mijn voorsprong zal thans een feit worden direct na het beëindigen van de Giro.....hoop ik......

• Reacties 176
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Guardian1980

41

• NandroDavids

32

• TomHagen

21

• GTA-Sheep

18

Geplaatst:

De uitslag van deze ronde:

[table=header]#|Naam|Punten

|Kloep|5[/table]

Opnieuw 0 punten voor Cabyon, die de aansluiting lijkt te gaan verliezen. Want, zoals eerder gezegd, zal hij ook na de finale geen punten kunnen bijschrijven: zijn voorspellingen kunnen allemaal de prullenbak in. Naast Cabyon is ook Kloep uitgespeeld in de Champions League. De overige deelnemers kunnen nog hopen op 5 of 10 punten.

Dan had Kloep ook geen van de finalisten goed, en dan klopt het tabelletje niet. En wat ik hieruit kan opmaken is dat degene die Kloep en Cabyon als uiteindelijk topscorer hadden, nu niet eerste staat en ook niet meer mee doet 8)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dat is inderdaad niet echt heel veel nee ;) Ik had er ook maar twee goed, valt me eigenlijk ook wel tegen. Maar goed, niet slechter dan de meeste anderen...

Geplaatst:

Clijsters uitgeschakeld, dat begint goed... :N

Ja dat gaat mij ook punten kosten...

Geplaatst:

Als iemand het doorgaan van mevrouw Rus had voorspeld begin ik thans met het opeten van mijn rechterschoen :Y

Geplaatst:

Ik snap de teleurstelling om de winst van Rus niet zo. Tuurlijk, het kost je misschien punten, maar niemand die daar wel punten mee gaat scoren. Maar 't is toch fantastisch dat we weer 's Nederlands tennissucces hebben.

Moest vandaag naar college, en kon de partij net niet uitkijken...dacht ik. Ging namelijk weg bij de stand 3-6, 2-5 in 't voordeel van Clijsters. Op school even op Teletekst kijken hoeveel 't was geworden. Waren ze gewoon nog bezig! Dus, toen maar de livestream van de NOS erbij gepakt en weinig meer meegekregen van college...en dat was 't dubbel en dwars waard :D

Geplaatst:

Als dat maar niet doorgaat op die manier, want zo gaat het me een hoop punten kosten.

Geplaatst:

Als dat maar niet doorgaat op die manier, want zo gaat het me een hoop punten kosten.

Ja, maar zoals NandroDavids al zei, als favorieten eruit gaan heeft bijna iedereen het fout. Dus relatief maakt het niks uit. :)

Geplaatst:

Maakt inderdaad niks uit, ik denk dat er weinig zijn geweest die de nr 1 en 2 er niet in hadden staan. :puh:

Geplaatst:

Maarja, als ik de post van Visser even hierboven goed interpreteer, is elke punt die ik mis, een gemiste kans om uit te lopen op hem.

Geplaatst:

Volgens mij laat Visser weten dat hij de volledige Roland Garros voorspelling niet heeft ingeleverd, althans: zo interpreteer ik het :sigaar: En inderdaad, dat iedereen Clijsters had ligt natuurlijk voor de hand, maar wat stond die Rus goed te slaan zeg _O_ Hopelijk doet ze er straks nog een gewonnen game bovenop....

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...