OscarPownedYou Geplaatst: 20 januari 2011 Rapport Geplaatst: 20 januari 2011 ejj,, Ik heb leuke filmpjes gezien van verschillende mods. Dat mensen bijvoorbeeld op de vliegtuig(voertuig)en KLM heeft geschreven, en allerlei auto's, etc. etc. Maar ik heb gééééén idee hoe je moet modden. Dus kan iemand mij helpen met de basisdingen zoals het modden van de vliegtuigen? Ik heb de topic's doorgelezen en zie dat je SparkIV nodig hebt, maar ik kan nergens een werkend ding* vinden! Kan iemand me helpen? Thanks! *of iets dat ik begrijp Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 21 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 21 januari 2011 Er zijn nu 57 mensen die dit bekeken hebben en niemand weet er wat van? Kom op mensen! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 even 5 seconden zoekeN: http://www.gtaforum.nl/topic/99862-tutgta-iv-auto-models-installeren/ Reageren
OscarPownedYou Geplaatst: 22 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Ja, ik heb WinRAR en dat programma gedownload. Maar ik kan SparkIV helemaal niet openen vanaf winRAR. Dit is nu het probleem... Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 22 januari 2011 Rapport Geplaatst: 22 januari 2011 Je moet hem ook eerst uitpakken in eem map of gewoon op het burueablad. En dan starten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.