Jump to content

Uitnodiging 16 jaar


Miek

Recommended Posts

Mijn uitnodingskaartje, duidelijk geïnspireerd op de uitnodiging van Matt, prachtig werkje van Matt trouwens.

mieksjuhzestieneeee.jpg

Van 20u00 tot 06u00

Nog effe duidelijk: ik wil niet het werkje van Matt faken. Dat van matt is trouwens veel mooier maar toch vind ik de stijl in deze uitnoding wel op die van matt lijkt, maar toch anders is.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Idee is leuk, uitvoering wat minder. Het rood van de letters is wat dof en saai, de letters soms wat onduidelijk, zoals 19 februari '11, ik moest goed kijken wat die '11 was, en of dat niet achter het zuipen hoorde. Ik zou die iets kleiner maken, zodat het niet alle opvult in de hoogte. Het blauw op de achtergrond kan wel wat donkerder, misschien zelfs zwart maken, zodat de letters beter opvallen. En tekst verticaal plaatsen kan, maar daardoor wel lastig te lezen. Met wat kleine aanpassingen wordt het allemaal een stuk duidelijker en mooier denk ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er ook niet zo over te spreken. Het idee is leuk, maar de uitvoering laat wat te wensen over. Zo is de tekst gewoon lastig te lezen doordat deze verticaal loopt en allemaal bochten maakt. Je had misschien beter -net zoals Matt- alle tekst horizontaal kunnen plaatsen, en met die tekst dus je afbeelding opbouwen. Nu laat je de tekst de afbeelding volgen, en dat pakt niet echt goed uit. De kleuren spreken mij ook niet echt aan, maar da's meer een kwestie van smaak.

Zoals TomHagen al zei, met een paar aanpassingen is hier veel meer uit te halen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...