Jump to content

Mysteries in het GTA canon


wesley123

Recommended Posts

Op Gtaforums.com is er al een dergelijk topic en ik vond hem dermate interresant dat ik hem hier ook maar drop

Iedereen die gta heeft gespeelt en de verhaallijn heeft gevolgt weet dat er in elke gta onopgeloste stukken in het verhaal voorkomen, soms zijn deze in latere delen van het verhaal of in een opvolger gefixt, maar vaak blijven deze ook open en is het maar de vraag hoe dat precies is afgelopen, daarom dit topic.

Tijdlijn der gebertenissen:

1986; Vice City

1986; De drugdeal tussen de Forelli´s en de Vance brothers gaat mis, maar word Vic Vance daar werkelijk vermoord? Er gaan geruchten dat het Vic Vance niet eens was die er liep

1986; Tommy Vercetti neemt het hele Vice City imperium over door de hele scarface film te kopieren alleen dan wel met goede afloop.

1991; The Introduction

1991; In ´The Introduction´ van San Andreas belt Ken Rosenberg naar Tommy Vercetti maar Tommy Vercetti neemt niet op, is hij dood of neemt hij gewoon niet op, dat hij weet dat het Ken is is onwaarschijnlijk want Ken belt via een Payphone.

1991 - 1992; Wie is Toreno?

1992; San Andreas

1992; San Andreas, wat moet The Truth met ´The Green Goo´ en wat is het precies?

1992; San Fierro, CJ Haalt Toreno´s heli neer om hem te vermoorden, maar hoe overleeft hij dit ooit?

1992; Wat gebeurt er verder met Cesar Vialpando en Kendl Johnson?

2001; Liberty City

2001; Hoe overleefd Claude het hoofdschot van Catalina op hem?

2001; Waar gaat Donald Love heen als hij plots is verdwenen?

2001; Aan het eind van het verhaal vuurt Claude een shot af om Maria stil te houden, vermoord hij haar?

Ik mis er volgens mij nog een hoop maar ik vul ze langzaam aan.

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic. :tu: Alleen vind ik spoilers niet nodig. Het staat duidelijk in de topic titel en alle GTA's zijn alweer enige tijd op de markt. :)

Ik zou best willen weten wat de Green Goo precies is.

Misschien leuk om in de hoofdpost een overzichtje te maken over wat we weten van de hoofdrolspelers voor en/of na de GTA? Gewoon alle info die we, via andere GTA's bijvoorbeeld, buiten het spel om te weten komen over de protagonisten. Bijvoorbeeld dat Victor Vance dood gaat. Dat dit in 1986 is geweest, en we dit weten door een cutscene in GTA VC.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk topic. :tu: Alleen vind ik spoilers niet nodig. Het staat duidelijk in de topic titel en alle GTA's zijn alweer enige tijd op de markt. :)

Ik zou best willen weten wat de Green Goo precies is.

Misschien leuk om in de hoofdpost een overzichtje te maken over wat we weten van de hoofdrolspelers voor en/of na de GTA? Gewoon alle info die we, via andere GTA's bijvoorbeeld, buiten het spel om te weten komen over de protagonisten. Bijvoorbeeld dat Victor Vance dood gaat. Dat dit in 1986 is geweest, en we dit weten door een cutscene in GTA VC.

Goed idee! Ik voeg even een paar jaartallen toe mat dergelijke raadsels en aannames etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Area 69, lijkt me leuk om te weten wat daar nou echt gedaan wordt. En wie die ene gast is van United Liberty Paper.

Muah Area 69 lijkt me niet zo interresant want dat is same als Area 51.

United Liberty Paper moet ik even denken, was dat GTA4?

Link to comment
Delen op andere websites

Area 69, lijkt me leuk om te weten wat daar nou echt gedaan wordt. En wie die ene gast is van United Liberty Paper.

Muah Area 69 lijkt me niet zo interresant want dat is same als Area 51.

United Liberty Paper moet ik even denken, was dat GTA4?

Wat gebeurt er dan in Area 51? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Nog iets dat hier wel past en wat te maken heeft met The Truth: M. Toreno, voor welke organisatie werkt hij, waarom vraagt hij bepaalde dingen aan Carl om te doen etc. Waar hij uiteindelijk naar verdwijnt is ook zoiets.

United Liberty Paper??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...