Jump to content

Mysteries in het GTA canon

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat gehele "het is niet Victor Vance die doodgaat" is gebaseerd op fantasieën van de community die Victor Vance liever niet zien sterven. Het is echter door Rockstar zelf bevestigd dat het wel degelijk Victor is. (Zie ook de pagina op WikiGTA over Victor Vance, waar dezelfde verwijzing te vinden was :) )

Geplaatst:

Er is toch helemaal niets mis met die zin? Misschien niet direct zo duidelijk, maar ze klopt toch?

Of niet...? :7

Ja inderdaad, ik had het woord "het" niet gelezen. :engel:

Geplaatst:
1992; San Fierro, CJ Haalt Toreno´s heli neer om hem te vermoorden, maar hoe overleeft hij dit ooit?

In de cutscene van de 2e missie van Toreno zegt hij toch dat hij niet in die heli zat... :7

Geplaatst:

1991 - Wat doet Toreno, "a suspected US Agent", in Panama en waarom probeert hij wapens te verkopen aan right-wing guerrillas?

Added, het hele Toreno verhaal is nogal vaag.

Dat gehele "het is niet Victor Vance die doodgaat" is gebaseerd op fantasieën van de community die Victor Vance liever niet zien sterven. Het is echter door Rockstar zelf bevestigd dat het wel degelijk Victor is. (Zie ook de pagina op WikiGTA over Victor Vance, waar dezelfde verwijzing te vinden was :) )

Dank u, kunnen we die doorstrepen :puh:

1992; San Fierro, CJ Haalt Toreno´s heli neer om hem te vermoorden, maar hoe overleeft hij dit ooit?

In de cutscene van de 2e missie van Toreno zegt hij toch dat hij niet in die heli zat... :7

Ja ik kan me ook zoiets herinneren, in ieder geval kunnen we deze dan ook doorstrepen.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is er gebeurd met Tony Prince naar de missie Departure Time? :)

;)

Edit: Nou Dutchy3010, nu moet jij het topic bijhouden :puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vindt het toch wel kut dat Victor dood ging. Maar ik vindt ook dat zijn stem en zijn skin niet eens op elkaar lijken als je die skin bij die helicopter bekijkt en wanneer je Victor zelf bent.

Trouwens, zijn de Vance familie eigenlijk nou goede mensen of zijn het slechte? Want volgens mij zijn ze best goed maar het loopt verkeerd af met ze. Lance gaat dood doordat hij Tommy verraad, had hij niet moeten doen maar Victor is hoofdpersonage geweest, was die eigenlijk vijand of zo??

Bewerkt: door android
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Claude's headshot is geen mysterie, 't is een wonder.

En je kan wel zeggen dat Maria dood is, want zo is Claude nou eenmaal, en waar zou ie anders heen moeten schieten om haar stil te maken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...