Jump to content

Hulp bij USJ 16


nintendo-3ds

Recommended Posts

Ik heb dringende hulp nodig bij unique stunt 16 die kan ik niet halen met pcj 600 of biker angel ik ging naar die unique jump walkthrough maar dat helpte niet goed dus iemand die mij tips of uitlegje kan geven????

>>> Door Asphalt: All caps is nergens voor nodig, en ook nog eens heel vervelend om te lezen. Kies in het vervolg ook een duidelijkere titel (zonder caps overigens) want hier heeft niemand wat aan. Je origineel:<<<

IK HEB DRINGENDE HULP NODIG BIJ UNIQUE STUNT 16 DIE KAN IK NIET HALEN MET PCJ 600 OF BIKER ANGEL IK GING NAAR DIE UNIQUE JUMP WALKTHROUGH MAAR DAT HELPTE NIET GOED DUS IEMAND DIE MIJ TIPS OF UITLEGJE KAN GEVEN????

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien niet in CAPS LOCK modus willen typen? Dat komt nogal schreeuwerig over. Ik begrijp dat je het over Chinatown Wars hebt?

Dit reclamebord staat bovenop een gebouw met een schans er direct achter. Ga naar de westkant van het gebouw en zoek aan de overkant van de straat naar een Angel. Pak deze en richting het gebouw ten noord-westen van de vindplaats van de Angel. Daar zie je een trap staan. Gebruik deze om op het gebouw met de schans te komen. Vervolgens kan je de schans achter het reclamebord gebruiken om er doorheen te springen.

Wat ik ervan begrijp is dat je met de bike via een trap op het gebouw moet zien te komen. Rijdend dus de trap op gaan. Wat ik ervan begrijp heb je dan op het dak daar de stunt ramp zelf.

Dit topic heb je in het "verkeerde" forum geplaatst, en hoort thuis in het Chinatown Wars: Missiehulp. Één van mijn collega-moderators of een admin zal het straks voor je verplaatsen.

EDIT: Mijn excuses, dacht dat het over CTW ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je misschien niet in CAPS LOCK modus willen typen? Dat komt nogal schreeuwerig over. Ik begrijp dat je het over Chinatown Wars hebt?

Dit reclamebord staat bovenop een gebouw met een schans er direct achter. Ga naar de westkant van het gebouw en zoek aan de overkant van de straat naar een Angel. Pak deze en richting het gebouw ten noord-westen van de vindplaats van de Angel. Daar zie je een trap staan. Gebruik deze om op het gebouw met de schans te komen. Vervolgens kan je de schans achter het reclamebord gebruiken om er doorheen te springen.

Wat ik ervan begrijp is dat je met de bike via een trap op het gebouw moet zien te komen. Rijdend dus de trap op gaan. Wat ik ervan begrijp heb je dan op het dak daar de stunt ramp zelf.

Dit topic heb je in het "verkeerde" forum geplaatst, en hoort thuis in het Chinatown Wars: Missiehulp. Één van mijn collega-moderators of een admin zal het straks voor je verplaatsen.

jacky het is niet over chinatown maar over gta vice city stories

Link to comment
Delen op andere websites

Sprong nummertje 16 geeft bij meer mensen veel problemen. De truc zit het 'm vaak in de snelheid. Gezien je flink wat afstand moet overbruggen met maar een kleine aanloop gaat dit vaak moeilijk. Wat je moet doen is een zogenaamde "aerodynamische houding" aannemen. Door de stick half naar voren te duwen gaat Vic op de motor liggen, waardoor je sneller accelereert, en de sprong kunt maken. Pas op dat je niet te ver doordrukt, want dan gaat hij juist staan (wat precies het tegenovergestelde is van aerodynamisch..)

De tips sectie van de Unique Stunt Jumps-pagina van Liberty City Stories op WikiGTA heeft wat afbeeldingen erbij, maar voor Vice City Stories is het precies hetzelfde. Misschien dat het dan wat duidelijker is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...