zwierd Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Hallo weet iemand toevallig hoe je een savegame van je xbox naar pc kan doen? want ik wil prestige in gaan bij black ops maar toch ook nog lvl 50 zijn ;p maar is het mogelijk zonder usb stick? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Ga je er 'illegale handelingen mee verichten'? Reageren
zwierd Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 nee, zoals ik al zei, ik wil graag mijn lvl 50 houden.. Reageren
ikt Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Hallo weet iemand toevallig hoe je een savegame van je xbox naar pc kan doen? want ik wil prestige in gaan bij black ops maar toch ook nog lvl 50 zijn ;p maar is het mogelijk zonder usb stick? Je gegevens worden toch online opgeslagen? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Tot zover ik weet is de USB-stick de makkelijkste weg. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Msschien dat je een draadje hebt via je xbox naar je PC? Reageren
zwierd Geplaatst: 24 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 heb ik allemaal niet, en de usb stick werkt om de een of andere reden niet.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 (bewerkt) Waarom niet? Kijk even in een topic die ik een tijdje geleden had geopend i.v.m. USB en Xbox 360 > Klik Bewerkt: 24 januari 2011 door TekaLoca Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Hallo weet iemand toevallig hoe je een savegame van je xbox naar pc kan doen? want ik wil prestige in gaan bij black ops maar toch ook nog lvl 50 zijn ;p maar is het mogelijk zonder usb stick? Je gegevens worden toch online opgeslagen? Volgens mij ook. Wat wil je dan met die USB-Stick doen als ze Online worden opgeslagen want je kan er dan toch niet bij? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Als je een geschikte xbox hebt kun je hem ook JTAGGEN. Dan kun je applicaties/media op een hardeschijf zetten en afspelen op je xbox, en dus bijvoorbeeld ook mods. En even voor de duidelijkheid, dat is NIET illegaal! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 januari 2011 Rapport Geplaatst: 24 januari 2011 Dat kunnen toch alleen de verouderde versies? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 Dat kunnen toch alleen de verouderde versies? Ja. Je moet sowieso het oude dashboard hebben, maar dat heeft nu al bijna niemand meer. Reageren
zwierd Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 oh ja ik wilde nog lvl 50 zijn, en tegelijkertijd ook weer verder met prestige Reageren
ikt Geplaatst: 25 januari 2011 Rapport Geplaatst: 25 januari 2011 oh ja ik wilde nog lvl 50 zijn, en tegelijkertijd ook weer verder met prestige Dat kun je jammer genoeg niet, je stats worden online bijgehouden. Ermee kloten kan niet praktisch. Zelfs als je het lukt word je gebanned. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.