Wijst Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2007 Ik vindt deze zin in de amunation wel grappig : ( niet op letten als het fout geschreven is ) Works wel in the couted area. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jack89 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 Heej, I can see my house from here!! Look there, it's a guy!! (Politie agenten vanuit de helikopter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
arko 91 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Ik vindt deze zin in de amunation wel grappig : ( niet op letten als het fout geschreven is ) Works wel in the couted area. dat moet zijn works well in a crowded area werkt goed op een drukke plek ergens in een talkshow op een radiozender, weet niet welke I wanted to sleep with my mother, now that I've done it, I dont want to anymore dj: see people, [een of andere naam] helps vertaling: ik wilde met men moeder naar bed, nu ik het een keer gedaan heb wil ik niet meer Bewerkt: 22 mei 2007 door arko 91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
koejte Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 als de politie met een helicopter achter je aan komt zegt zo'n gast: ey i can see my house from here. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 ergens in een talkshow op een radiozender, weet niet welkeI wanted to sleep with my mother, now that I've done it, I dont want to anymore dj: see people, [een of andere naam] helps vertaling: ik wilde met men moeder naar bed, nu ik het een keer gedaan heb wil ik niet meer Even voor de informatie: Dit kwam op Radio X, tijdens een commercial voor inversion therapy. Persoonlijke vind ik het denkik net zo vadsig als grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 Ik liep langs een jonge man tegen en hij zei altijd van deze zinnen: You want to die, bitch. Hey, get out of my way. I break your neck, bitch. Show me what you got. I let your cry to your mommy. Your mommy is too taste. You, sletbitch-asses. Die is echt altijd grappig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_niickk Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 als een vrouw op straat iets tegen je zegt en je reageerd negatief, dan zegt Cj soms wel eens 'Graphics a bitch huh' dies de Bomm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2007 Een of andere gast die er als een zwerver uitzag zei iets tegen mij. Ik weet niet meer wat ie precies zei maar het was iets van: You got nice shoes! Now give me change! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
morfanaion Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2007 ik zag deze quote al een paar keer misgaan in het topic, hieris die zoals hij hoort te zijn: Vanuit de politiehelikopter: "I see her, she's beautiful!" "HE's over there! He's a guy" Of als de politie achter je aan rent roept CJ: "You really want me to stop running and start shooting you?" Tijdens de audities in the Four Dragons als Madd Dogg binnenstapt en begint over z'n mansion. CJ: "Yeah, I been there... uhm... I mean, I've seen it on TV" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2007 Soms als je op straat loopt en goed luisterd hoor je iemand zo'n scheet laten en dan zegt die ped: Oops my ass is stinking. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Woozie zegt soms, als je tegen hem aan loopt "Are you blind?" En ik vind die cutscene van Green Goo erg grappig. Als The Truth dan neerstort met z'n jetpack En ook: CJ: Oh yeah? What stuff? The Truth: I don't know yet! Dat vind ik echt geinig gedaan met die close-ups! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Heej, I can see my house from here!!Look there, it's a guy!! (Politie agenten vanuit de helikopter) ja vind ik ook grappige zinnen! Vooral op de manier hoe ze het zeggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
profile Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Overlaatst liep ik in The Strip in LV.Een vrouw liep tegen CJ aan en CJ antwoorde : BITCH ! Waarop de vrouw antwoorden:o my god. Daarna toen ik in SF rond liep stal ik iemand zijn wagen.Ik reed heel rustig.De man liep vlak achter mijn wagen. Toen ik snel wegreed en hem in mijn garage parkeerde, zei plots een man op straat (hij liep naar me toe) "Hey thats my car. Ik vond het grappig dat hij me al die tijd nog heeft gevolgd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 29 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2007 Gast in politieheli: He stop photographing those women and shout the bad thing. nog een why do I have to do all the shoothing??? Because I,m a pasifist KILL HIM!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 31 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2007 Ik von het ook zeker leuk toen je naar SF ging, helemaal stoned in dat busje, en dan The Truth die een verhaal ophangt en uiteindelijk vraagt: Don't you see the pattern? Waarop CJ antwoord: Man, I see patterns all over the place! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.