Jump to content

Grappige zinnen


Ice Cold Killa

Recommended Posts

  • Reacties 482
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • hanff

    14

  • GTA_XP

    10

  • PuffDawg

    8

  • Juju

    7

Top Posters In This Topic

of als de politie achter je aan zit en zegt die zo: oow.. i cans ee my house from here zegt zo'n colega: Will u shut the hell up?! of of als Smoke zeg by die missie dat je die flesjes moet kapot knallen: Your ass and your ass do u want some 2?! Ice cold nigger x'D

Link to comment
Delen op andere websites

In de cutscène van een missie (op het einde) Denk Robbing Uncle Sam.

Ryder: Man, this shit is *cool* (weet het juiste woord niet meer)

CJ: Man, this shit is shit!

vertaling

Ryder: Man, deze rommel is cool!

CJ: Man, deze rommel is rommel!

In het nederlands klinkt het een beetje dom, maar in het engels is het wel cool

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoorde dit is:

Hey Puta Madre!!!

Ik vond dit zinnetje wel grappig, omdat je deze zin de laatste tijd wel heel veel hoort!

Ik had nog eens een grappige zin gehoord, maar ben de zin jammer genoeg vergeten.

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik vind het wel cool als ik missies moet doen van Cesar, vooral de missie dat je Kendl moet volgens en dan moet ''bouncen''. De missie heet Cesar Vialpando. Na de bounce zie je een cutscene met Cesar, Kendl en Cesar's homies. Allemaal Mexicaanse scheldwoorden en plat Amerikaans, echt cool gewoon. Ook vind ik de teksten van The Truth cool:'' Do you know what a microdot is? CJ:''The what?''The Truth:''That's what I mean. Die teksten van The Truth gaan altijd over drugs, computers of allemaal rare dingen waar CJ niks van te zeggen weet. Bij de missie van Sweet:''Sweet and Kendl'' moet je zo snel mogelijk ontsnappen op BMX'jes. Sta je daar op de parkeerplaats om Rderte kunnen volgens zegt hij:''Keep up motherfucker'', op zo'n hoge gangstastemmetje, die ik na een maand na kon zeggen..... :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Als Cj iemand van achter knalt en zegt hoe kon je mij niet zien

=========

Als een hoer wel gaan neuken en je dan nee zegt,soms zegt CJ:I con a pay for this

Vertaling:Moet ik hier voor betalen!!!!!!!

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan de EDIT-knop!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...