Mazzeltje Posted September 19, 2005 Report Posted September 19, 2005 TOEN EEN DEALER GING DEALEN MET EEN HO ZEI DE DEALER: YOU'RE NOTHIN BUT A DOPEMAN'S BITCHOF ALS JE LANG WACHT GAAT DE BEELD KIJKEN NAAR DE MENSEN IN THE STREETS SOMS ALS JE LANGT WACHT GAAT CJ NUTHIN BUT A G THANG ZINGEN:) Graag niet meer Dubbelposten en wel de Edit knop gebruiken in vervolg. En wil je ook zo vriendelijk zijn om de Capslock uit te zetten. Alvast bedankt voor de medewerking. Quote
Fabelous_P Posted September 19, 2005 Report Posted September 19, 2005 Ik weet niet of het eral staat maar ik ga niet deze hele topic doorlezen : Ik was zo in die 24 Winkel staat er zo een man opeens hij zegt : Here It Comes 2 seconden later hij laat een scheet. Daarna je hoort zo een vrouw : O Shit !!! Quote
Krid Posted September 19, 2005 Report Posted September 19, 2005 haha, ik wist niet dat die ook scheten lieten. Quote
Flying Dutchman Posted September 20, 2005 Report Posted September 20, 2005 haha, ik wist niet dat die ook scheten lieten. dat is welleens meer. gewoon op straat hoor je dan ineens iemand een bout laten. Quote
Dizzee Posted September 20, 2005 Report Posted September 20, 2005 (edited) Woman: "Uh, yes, thanks for having me on, I'm a big fan. Uh, I have a question. My melons aren't big enough. I thought they were keep growing, but they just stopped. My next-door neighbor has huge melons, and everyone just fawns over them. 'Oh, they taste so sweet! Oh, look how firm they are!' What do I do?" Maurice: "Ooh, I would love to see your melons! Vertaling: Vrouw: Uh, ja, dank je omdat je me hier wilt hebben, ik ben een grote fan. Uh, ik heb een vraag. Mijn meloenen zijn niet groot genoeg. Ik dacht dat ze bleven groeien maar ze stopten gewoon. Mijn buur heeft reusachtige meloenen, en iedereen vleit er zich over. Oh, ze smaken zo zoet! Oh, Kijk hoe hard ze zijn! Wat moet ik doen??! Maurice: Ooh, ik zou doodgraag jouw meloenen zien. En ook de rest van dat gesprek is gewoon hilarisch Edited September 20, 2005 by Dizzee Quote
.Sharingan Posted September 20, 2005 Report Posted September 20, 2005 (edited) mijne zei toenet zonder te bellen en ik was geen missies aan het doen Zei CJ. FUCK off ryder im busy with a hooker en dat heb ik 1 keer gehad en dan niet meer kan het aan de noobmod liggen ? 250e POST Edited September 20, 2005 by Tales Quote
Gunslinger Posted September 20, 2005 Report Posted September 20, 2005 (edited) mijne zei toenet zonder te bellen en ik was geen missies aan het doen Zei CJ.FUCK off ryder im busy with a hooker en dat heb ik 1 keer gehad en dan niet meer kan het aan de noobmod liggen ? 250e POST Nee, er zijn geen audio dingen toegevoegd of aangepast in de n00bmod. Daar kan het niet aan liggen. Maar ik heb het CJ nog nooit horen zeggen. Weer ontopic. Edited September 20, 2005 by Gunslinger Quote
San_Andreas_Nigga Posted September 22, 2005 Report Posted September 22, 2005 OF ALS CJ TEGEN DIE WOOZIE ZEGT VAN: YOU DO KNOW THAT I'M BLACK RIGHT, NOT CHINESE. DIE VOND IK WEL GRAPPIG. OF ALS HIJ GELD VAN ZO'N GASTJE AFPAKT, ZEGT IE ZO VAN: EEY PAY A NIGGA! DIE VIND IK ZELF DE ALLERBESTE Quote
Dizzee Posted September 22, 2005 Report Posted September 22, 2005 OF ALS CJ TEGEN DIE WOOZIE ZEGT VAN: YOU DO KNOW THAT I'M BLACK RIGHT, NOT CHINESE. DIE VOND IK WEL GRAPPIG. OF ALS HIJ GELD VAN ZO'N GASTJE AFPAKT, ZEGT IE ZO VAN: EEY PAY A NIGGA! DIE VIND IK ZELF DE ALLERBESTE Idd op die momenten zegt hij wel grappige dingen 'Is That it?' 'These are my ducklets now' offtopic: Spreek volgende keer in kleine letters Quote
Le MrG Posted September 22, 2005 Report Posted September 22, 2005 (edited) OF ALS CJ TEGEN DIE WOOZIE ZEGT VAN: YOU DO KNOW THAT I'M BLACK RIGHT, NOT CHINESE. DIE VOND IK WEL GRAPPIG. OF ALS HIJ GELD VAN ZO'N GASTJE AFPAKT, ZEGT IE ZO VAN: EEY PAY A NIGGA! DIE VIND IK ZELF DE ALLERBESTE Mss ff je Capslock uit zetten ? maar nu ff Back Ontopic -------------------------------- Woops Diziee was met net voor Edited September 22, 2005 by TheRing Quote
Juju Posted September 28, 2005 Report Posted September 28, 2005 CJ zegt ook wel eens: BANG BANG BANG! en ook als ie n pistool op iemand richt: welcome to ganton Quote
Gta Ripper Posted September 28, 2005 Report Posted September 28, 2005 (edited) ryder:shit cj shit! dat zegt hij vaak in de ryder missies in los santos. en als mn broertje gta speelt zegt hij altijd als hij iemand bij zn gang wil:kom is ff bij mn gang Edited September 28, 2005 by gta ripper Quote
Le MrG Posted September 28, 2005 Report Posted September 28, 2005 Of het hier al staat weet ik niet Maar die gozer in die Politie heli zij Stop Look the womans Shoot The Guy Quote
Cool Hand Posted September 28, 2005 Report Posted September 28, 2005 (edited) Ik vind "Did you buy your license?" wel geinig, verder let ik meer op andere dingen. EDIT: Of schiet iemand neer en pak zijn geld, dan hoor je soms "Ah that's mine!" Koos. Edited September 28, 2005 by Cool Hand Quote
s.e.v.a.n. Posted September 28, 2005 Report Posted September 28, 2005 Die Catalina zegt ook wel eens iets grappigs zoals: eat my shit & die idiota pigs! Quote
Recommended Posts