Jump to content

wie kan me verder helpen?


nintendo-3ds

Recommended Posts

ik zit nu op 98.2 percentage completed maar ik heb de missies uitgespeeld en ik heb al de zijmissies gedaan maar dit heb ik nog erin staan bij de stats

best time on phils shooting range: 34%

attacks succesfully defended 9% (die gang die mij haat komt helemaal mij niet meer aanvallen en zelfs er staat niet van dat ik mijn gang ergens moet helpen :?

attacks succesful: 91%

a.u.b wie wil mij helpen? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je cheats gebruikt?

nee ik heb zelfs helemaal geen cheats gebruikt

Heeft nog meer mensen een idee hoe ik dit moet oplossen? :{

>>> Door Asphalt: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg liever de Edit-knop. <<<

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ergens iets vergeten zijn, dus daar moet je achter zien te komen.

Allereerst, je zegt dit:

best time on phils shooting range: 34%

Betekend dit wel dat je de challenge zelf hebt gehaald? Dus tot en met de sniper rifle ronde?

Voor de rest denk ik dat het een kwestie is van kijken en vergelijken. Pak de lijst op WikiGTA erbij, en kijk in je stats of je het terug kunt vinden. Kleine foutjes schieten er namelijk vrij snel in. Je doet bijvoorbeeld een van de time trail races, maar herlaad erna een keer je save. (Je ging dood, batterij op, ed) Je denkt dan vrij snel dat je de missie gehaald hebt, dat is immers ook zo, maar het is niet opgeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

niks helpt ik heb niet gecheat ik heb ALLES gedaan maar het blijft steeds 98.2 procent :duh::cry::{

AUB HELP ME HET IS AL SINDS EERGISTEREN :cry:

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Bumpen na 8 minuten is echt NOT DONE.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag net bij mijn stats dit staan:

attacks succesful 91 procent

sites sucecesfully defended 9 procent

maar jammer genoeg heb ik al alle 30 gebouwen veroverd

maar heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan laten zorgen dat ik mijn gebouwen moet redden ofzo als de sharks komen?? en die attacks succesfully ook???????????

want nu kan ik helemaal niet meer komen als een gebouw in de problemen is :duh:

en zoals ik al zei ik heb alle zijmissies gedaan en ook de 99 ballonnen en de 30 rampages en de 30 usj jumps en ik heb niet gecheat :-(

Bewerkt: door nintendo-3ds
Link to comment
Delen op andere websites

dutchy3000 hou liever je tering bek mevrouw/meneer de zeurpiet en ik heb niks aan berichten dat ik niks eraan heb dus hou je smoel maar liever! :duh:

Bewerkt: door nintendo-3ds
Link to comment
Delen op andere websites

dutchy3000 hou liever je tering bek mevrouw/meneer de zeurpiet en ik heb niks aan berichten dat ik niks eraan heb dus hou je smoel maar liever! :duh:

o mijn god.... heb je nooit geleerd van geduld hebben? en je bent ziek in je hoofd dat je zomaar scheldt/vloekt tegen iemand!

Link to comment
Delen op andere websites

dutchy3000 hou liever je tering bek mevrouw/meneer de zeurpiet en ik heb niks aan berichten dat ik niks eraan heb dus hou je smoel maar liever! :duh:

Ze moet haar bek niet houden , ze zegt het goed.

Heb nou eens geduld man man. Denk je dat je hier de enige zijt met een topic en een vraag ofwa ? Als je zo verder gaat doen , dan helpt niemand je . En je moet nie zo uitvliegen omdat je niet kunt lezen , ze hebben 2 keer gezegd dat je de bewerk knop moet gebruik ,uw schuld niet Dutchy3010'.

Link to comment
Delen op andere websites

dutchy3000 hou liever je tering bek mevrouw/meneer de zeurpiet en ik heb niks aan berichten dat ik niks eraan heb dus hou je smoel maar liever! :duh:

Ze moet haar bek niet houden , ze zegt het goed.

Heb nou eens geduld man man. Denk je dat je hier de enige zijt met een topic en een vraag ofwa ? Als je zo verder gaat doen , dan helpt niemand je . En je moet nie zo uitvliegen omdat je niet kunt lezen , ze hebben 2 keer gezegd dat je de bewerk knop moet gebruik ,uw schuld niet Dutchy3010'.

ik ben het helemaal met je eens geduld is een schone zaak en hij moet leren geduld te opbouwen en dit topic mag wel een slotje hebben :ch::slotje:

>>> Door .Levi.: Laat die slotjes maar aan de crew over.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je hiermee het antwoordt op je vraag kunt krijgen, nintendo-3ds. Je hebt geen geduld, wil niet luisteren naar de crew (zoals het gebruik maken van de EDIT-knop) en dan nog onbeschoft reageren tegen een Admin van het forum. Vanwege je gedrag gaat je topic per direct op slot. Het lijkt me beter als je eerst even de regels van het forum doorneemt voordat je überhaupt een poging tot posten doet. Stuur pas een PB als je zover bent dat je de gedragsregels onder de knie hebt en je je topic op een een normale manier denkt voort te kunnen zetten. Bij deze krijg 40% warning voor je overtredingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...