Jump to content

Oude GTA's nieuw uitgebracht

Recommended Posts

Geplaatst:

Stel je voor: Rockstar kondigt aan dat elke GTA, vanaf GTA 1, opnieuw wordt uitgebracht. Nieuwe graphics, maar zelfde land en zelfde mogelijkheden. Zou jij hem kopen? Zou jij San Andreas opnieuw kopen, omdat je veel mooiere textures ziet en CJ's bewegingen veel natuurlijker zou zijn?

Ik zou zeker GTA San Andreas en GTA Vice City opnieuw kopen. De rest weet ik eigenlijk niet :puh:

Geplaatst:

Ik zou de gta classics kopen, omdat ik daar nog geen originele versie van heb. De rest zou ik laten, het spel heb ik dan toch al.

Geplaatst:

Het zou wel leuk zijn om bijvoorbeeld CJ in betere tijden te zien :puh:

Dus ja, ik zou hem kopen wanneer ze het zouden doen. Maar omdat het GTA is koop ik ze sowieso :D

Geplaatst:

GTA SA zeker , de rest niet.

En gewoon uit nieuwsgierigheid hoe gta sa eruit zou zien in een nieuwe engine .

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk niet dat ik dan één van de GTA's ga herkopen. Zeker niet omdat ik dan verwacht dat m'n computer ze totaal niet kan draaien. Maar alsnog áls m'n computer ze kon draaien zou ik denk ik enkel Vice City herkopen, met name omdat bij een nieuwe GTA San Andreas vermoed ik dat zo'n beetje alle mods onbruikbaar worden en alles opnieuw gemaakt of ingame gezet moet worden. :bier:

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Aangezien ik niet meer op de PC speel en console gebonden ben, heeft SA voor mij geen toegevoegde waarde. Ik zou zeker een opgesoepte versie van Vice City aanschaffen, maar ik denk dat ik CJ niet zo snel opnieuw zou willen spelen. De game was erg gaaf, maar de setting spreekt me toch minder aan dan in bijvoorbeeld Vice City en IV.

Geplaatst:

De III-era zou ik wel kopen. De classics interesseren me niet zo, dus die zou ik weer niet kopen.

Geplaatst:

Opnieuw uitbrengen = vergemakkelijken van het spel. Nee, laat de classic GTA's maar in hun oorspronkelijke staat, zo blijven ze uitdagend en uniek.

Geplaatst:

Ja, de classic GTA's zou ik dan nog wel weer kopen. Ik heb ooit in een ver verleden, toen ik nog jong en onwetend was, mijn originele Grand Theft Auto inclusief posters/maps verkocht. Daar heb ik echt eeuwig spijt van, dus als ze 'm opnieuw uitbrengen met de originele posters/maps erbij, koop ik 'm. De games grafisch verbeteren en dan opnieuw uitbrengen moeten ze niet doen: dan is de hele charme van de game naar mijn mening weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...