Jump to content

Oude GTA's nieuw uitgebracht


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik vind het stijltje van Vice City juist door de "crappy" engine heel erg vet. Laat het zo :(.

Dit vind ik ook zeker van III. Dat wazige af en toe vind ik er helemaal bij passen. Een nieuwe versie zou ik in eerste instantie niet kopen. Sowieso zal mijn PC dat niet aankunnen, dus dat wordt 'm niet. Mochten ze op de Xbox 360 uitkomen, dan heel misschien, maar denk het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeker (GTA San Andreas en) GTA Vice City opnieuw kopen.

Ik denk dat de sfeer van VC een beetje kapot gaat met mooiere graphics, dit zal wel aan mij liggen maar ik denk dat die 'crappy' graphics wel hun charme vinden in VC. De rest zou ik misschien wel willen kopen... altijd hoor, maar VC lijkt mij eigenlijk beter zoals het nu is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zeker (GTA San Andreas en) GTA Vice City opnieuw kopen.

Ik denk dat de sfeer van VC een beetje kapot gaat met mooiere graphics, dit zal wel aan mij liggen maar ik denk dat die 'crappy' graphics wel hun charme vinden in VC. De rest zou ik misschien wel willen kopen... altijd hoor, maar VC lijkt mij eigenlijk beter zoals het nu is.

Misschien wel, maar ik denk dat hij ook erg mooi zou zijn als het wat meer realistisch is. Dezelfde sfeer zal het niet zijn, maar ik weet niet of het een slechtere sfeer is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niets tegen realisme, ik raad het zelfs aan, maar voor VC lijkt me dit niet het beste.

Voor mij is VC nog altijd de 'er-toch-net-altijd-iets-over' GTA en dat heeft toch echt wel iets. Ook de mooie rode gloed die je bijna heel het spel met je meedraagt door de hele stad, mooi gewoon... Maar ik dwaal wat af. Natuurlijk zou een opgepoetste Vice City mooi zijn, maar de sfeer alleszins anders, past dit dan nog wel samen... Het blijft alleszins theoretisch want we zullen het (wellicht) nooit kunnen testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik wil gewoon een compleet nieuwe omgeving, personages en verhaal. Het zou tof zijn als we weer met Tommy Vercetti kunnen spelen maar als ik eerlijk moet zijn heb ik toch liever iets anders. Geef mij maar een vernieuwde Vice City of San Andreas met een totaal andere omgeving en personages, ondanks dat de setting en sfeer van die twee games top zijn. Ik zie het eigenlijk niet snel gebeuren dat Rockstar dit gaat realiseren, ze staan toch bekend als creatief en vooral vernieuwend ontwikkelaar en uitgever.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het helemaal eens met wat hierboven mij gepost is. Ik wil geen 60 euro neerleggen voor een exacte kopie van een eerdere game.

Ik zie ook dan liever een totaal vernieuwd Vice City of San Andereas. Classics moeten ook zo blijven zoals ze zijn. Het zijn immers niets voor niets "classics", toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Als dit zou gebeuren zou ik natuurlijk wel Grand Theft Auto III, Vice City, San Andreas, Liberty City Stories & Vice City stories kopen want dat lijkt me toch wel gaaf.

Wat me zowiso wel leuk lijkt is dat de 'classic' Gta's terugkomen als PlayStation one klassiekers of als verbeterde PlayStation minis. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...