bulletinyurass Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 heb een probleem bij gta san andreas... altijd als ik een mod heb geinstalleerd met SAMI zit men spel vast bij het laden, het laadbalkje blijft hangen bij de A van san andreas en gaat niet verder ... :S nu heb ik de mods gedeinstalleerd en nu blijft ie nog altijd hangen... hoe komt dat en hoe kan ik dit oplossen? Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 januari 2011 Rapport Geplaatst: 30 januari 2011 Omdat SAMI een programma is dat vaak problemen veroorzaakt, waarvan jij nu dus een slachtoffer bent. Je kunt het beter handmatig installeren, met het programma IMG Tool. IMG Tool kun je hier of hier downloaden. Een goede handleiding voor IMG Tool kun je hier vinden. Verder kun je eens kijken of je spel wel geschikt is om te modificeren, meer uitleg daarover kun je in dit bericht vinden onder het kopje Modden. Topic verplaatst naar III: Overige Hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.