Jump to content

Tot welke hoogte kun je een val overleven?


Niels707

Recommended Posts

Kun je in GTA van 10 meter een val overleven?

En van 50 meter ook nog?

En als je van 100 meter valt ben je dan dood?

Tot welke hoogte kun je in GTA een val overleven?

Bewerkt: door Niels707
Link to comment
Delen op andere websites

Van 10 meter bwaa dan moet je toch al echt op je kop vallen ofzo je zult wss iets breken maar dood , 50 meter t lijkt me sterk als je dat overleeft .

En 100 meter spreekt voor zich.

Eigenlijk hangt het ervan af hoe sterk je lichaam is ik heb es op National Geographic een programma gezien genaamd I should be dead denk k , en er was een vrouw die een val van 150-160 meter dacht ik of meer overleeft had. Vraag me niet hoe , ik heb het zo gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

10 meter is nog best hoog, hoor. :cab: De hoogte van een verdieping is zo'n 2,5-3 meter. Dan spring je dus vanaf de derde/vierde verdieping, dat is echt hoger dan dat je denkt. Overigens weet ik niet hoe het met GTA IV is, daar zal het wel niet zo realistisch zijn dat je dood valt. Kijk naar het water: als je van heel hoog in het water springt ga je ook dood (je overleeft de klap niet), maar je kan in IV zo hoog als je wil springen zonder iets.

Ik vrees dat je het zal moeten testen, Niels. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan een val van elke hoogte overleven als je op iets scherp land, een uitstekende paal van een constructie of een lantaarnpaal bijvoorbeeld. :puh:

Ik zo is een val van 200 meter overleeft door op een uitstekende paal te landen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...