Jump to content

simple native trainer


gta0mensendood0knaller

Recommended Posts

Hallo iedereen zins kort heb ik de simple native trainer v6.2 maar hij opent niet met f3 dus ik heb alle bestanden en asi loaders ik weet niet wat ik fout oe help help help

Link to comment
Delen op andere websites

F3 is de standaard knop, dus daar zit die niet verkeerd. Heb je eigenlijk wel een asi loader of xliveless geïnstalleerd? Heb je de bestanden wel uitgepakt? Welke versie van GTA IV heb je? Kortom, wat meer info aub.

Link to comment
Delen op andere websites

was het niet met F4 openen? Excuses als ik het verkeerd heb.

Staan ze in je GTA IV map?

[/

ja ik heb asi loaders en versie 1.0.4.0

en ik heb ook xliveless

Link to comment
Delen op andere websites

Een asi loader én xliveless is niet nodig, smijt die asi loader eruit want die doet niets. Waarom speel je niet met de laatste nieuwe patch (1.0.7.0)?

Misschien kan je eens proberen de nieuwste patch te installeren, daarna xliveless erover te gooien en dan de simple trainer te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een asi loader én xliveless is niet nodig, smijt die asi loader eruit want die doet niets. Waarom speel je niet met de laatste nieuwe patch (1.0.7.0)?

Misschien kan je eens proberen de nieuwste patch te installeren, daarna xliveless erover te gooien en dan de simple trainer te installeren.

KIjk ik heb xliveless voor de savegames niet voorasi mods

en ik heb nu de simple native trainer versie 3.9 en ik heb de 6.2 nodig voor de objects.ini en shopping nirto chart

Link to comment
Delen op andere websites

Een asi loader én xliveless is niet nodig, smijt die asi loader eruit want die doet niets. Waarom speel je niet met de laatste nieuwe patch (1.0.7.0)?

Misschien kan je eens proberen de nieuwste patch te installeren, daarna xliveless erover te gooien en dan de simple trainer te installeren.

KIjk ik heb xliveless voor de savegames niet voorasi mods

en ik heb nu de simple native trainer versie 3.9 en ik heb de 6.2 nodig voor de objects.ini en shopping nirto chart

had niet iets raars heb gta gestart met de scriphook die bij simple native trainer 6.2 zat en hij startde de game zonder error die ik de hele tijd kreeg over scriphook dus ik dacht goed laad game staat er gta iv werkt niet meer wat moet ik doen

Link to comment
Delen op andere websites

wat moet ik doen

Heel simpel. Ik zou het graag hebben mocht je je wat duidelijk formuleren, aangezien ik je berichten vaak enkele keren opnieuw moet lezen voor ik het snap.

Dan even over je probleem: Xliveless heeft een asi loader ingebouwd, dus een asi loader is allesinds niet nodig als je xliveless al hebt. ;) Ik denk dus dat het wel handig zou zijn mocht je GTA IV even herinstalleren, Xliveless er overheen gooit en dan de Simple Native Trainer V6.2 installeert (met de bijgeleverde Scripthook).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik herinstaleer gta iv nu daarna patch ik hem naar 1.0.7.0 en xliveless plus scriphook instaleren en dan trainer instaleren ik snap het ga het proberen laat het even merken als het merkt

Link to comment
Delen op andere websites

nu geeft die een eroor als ie aan het laden is gta iv wekr niet meer heb aleen maar carmods erin gezet

en een andere bloodmod en een explosie mod wat moet ik doen

Link to comment
Delen op andere websites

Dan ligt het probleem waarschijnlijk bij één van die mods, he. Een herinstallatie lost dit normaal gezien op. Daarna kan je elke mod één voor één installeren, en telkens testen of het spel nog werkt. Als je spel dan niet meer wil opstarten na één bepaalde modificatie weet je aan welke het ligt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...