Jump to content

Homefront


PrioX

Recommended Posts

Homefront... In geen tijden zo'n goeie shooter gespeeld. Erg goeie graphics, realistische gameplay en buiten dat ook nog eens een goed verhaal!! Je bent dus een Amerikaan in het verzet in een door Noord-Korea bezet Verenigde Staten. Zeker een aanrader!!!

Ben er zelf vandaag mee begonnen en heb een nieuwe favoriet, toch wel lastig af en toe maar het mooie vind ik toch wel dat realisme, dat je bijvoorbeeld een maximum aan kogels hebt dat je kunt dragen en dat je twee wapens hebt welke je kunt verwisselen voor anderen die je vindt en niet uiteindelijk toch nog 9 geweren hebt ofzo. Dit soort dingen maakt het soms lastig maar toch wel een stuk realistischer en dat vind ik ook wel leuk :)

Wat vind jij van deze game die uit kwam in Maart 2011?

Het verhaal is alleen goed in de eerste 3 missies, en dan zit je al op het einde van de missies. De laatste missies zijn in mijn ogen snel afgemaakt omdat het spel op tijd uit moest komen, en er ontbreken zeker 5 missies. 7 missies vind ik geen probleem, als het maar lange missies zijn zoals in Batllefield Bad Company. Alleen in Homefront duren de missies op normal niet langer dan 15 minuten op een missie na ergens in het midden van de game. En wat betreft de graphics, die gaan wel. Maar als je ziet wat Crysis 2 en Killzone 3 met de graphics deden in begin 2011, dan is Homefront een lachertje.

Toch is de game best vermakelijk, in de 3 uur durende singleplayer had ik mij niet echt geergerd aan vervelende bugs. Er zitten wel bugs in, maar die bederven niet de gameplay. En de multiplayer is als enige fantastisch, alleen dat word jammer genoeg niet veel meer door mensen gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    4

  • TheJesusOfSuburbia

    3

  • Mr.Niko-Bellic

    3

  • Sjaakswabber

    3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...