Gaetano55 Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 Beste mensen. Ten 1e wil ik even zeggen dat ik nieuw ben, en al meteen met een vraag zit. Ik heb sinds kort een eigen server. Alleen ik keek op youtube dat je kon mappen met MTA. Nou ik heb dus wat gebouwd. Maar hoe kan ik dat opslaan en hoe kan ik wat ik gebouwd heb zien in mijn server. Moet ik dat opslaan als een filterscript ofso? Ik snap er niet veel van, kan iemand mij helpen? Mvg, Dennis Reageren
Big Boss Geplaatst: 2 februari 2011 Rapport Geplaatst: 2 februari 2011 In dit topic heeft Deluxo heel goed uitgelegd hoe je dat moet doen. Reageren
Gaetano55 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 Het is gelukt! Top, bedankt! Reageren
Morph1 Geplaatst: 3 februari 2011 Rapport Geplaatst: 3 februari 2011 (bewerkt) In dit topic heeft Deluxo heel goed uitgelegd hoe je dat moet doen. lol dat je hem niet doorverwijst naar mijne, waarvan deluxo zelf heeft gezegd dat mijne uitgebreider is en dat hij het simpel heeft gehouden, maar als het is gelukt is het helemaal top btw mischien kan je ook de 0.3C objecten gebruiken, helemaal links de onderste link in mijn signature voor tut daarover hoe je die in MTA krijg en weer terug naar samp Bewerkt: 3 februari 2011 door Morph1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.