Jump to content

Politie Audi in het spel zetten!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb gister na een tijd mijn exemplaar van Grand Theft Auto IV geïnstalleerd, ik moest een tijd geleden het spel verwijderen vanwege de upgrade van Windows Vista naar Windows 7.

Nu staat het spel er weer terug op en ben ik verliefd geworden op deze politie voertuig uit het clipje, de download link heb ik gevonden in de beschrijving van het clipje maar heb geen idee hoe ik dit voertuig in het spel kan krijgen. Zou iemand mij hiermee willen helpen/gidsen door middel van screenshots of een goede uitleg ik weet veel van computers maar behalve mods inbouwen in gta spellen.. :)

Heel erg bedankt voor de moeite om mij verder te helpen!

Groeten,

Joost

Geplaatst:

Ik heb gekeken naar die link en presies gedaan wat er in de uitleg staat, maar me pc wilt SparkIV dus niet openen en ik kan hem blijkbaar ook niet in me map van Gta IV zetten..

Geplaatst:

Heb je al geprobeerd om Spark IV uit te voeren als administrator? Rechtsklikken > Als administrator uitvoeren...

Lukt niet, heb een screenshot gemaakt als ik Spark IV wil openen.

110.png

Geplaatst:

Die melding zegt feitelijk dat je een te nieuwe patch hebt voor GTA IV, en dat die patch niet wordt ondersteund door SparkIV.

EDIT: Welke versie heb je van GTA IV?

Vanaf SparkIV 0.6.6 (IV & EFLC)

Ondersteunt het programma:

- GTA IV v. 1.0.0.0.

- GTA IV v. 1.0.1.0.

- GTA IV v. 1.0.2.0.

- GTA IV v. 1.0.3.0.

- GTA IV v. 1.0.4.0.

- GTA IV v. 1.0.0.4.

- GTA IV v. 1.0.6.0.

- GTA IV v. 1.0.7.0.

- EFLC v. 1.1.1.0.

- EFLC v. 1.1.2.0.

Als je dus de nieuwste patchversie van IV hebt, heb je SparkIV 0.6.6 of hoger nodig. Deze is hier te downloaden.

Geplaatst:

Jeeeejj, het is me gelukt na heel veel moeite en geduld, bedankt daarvoor!

Ik heb ook de Nederlandse sirene erin gezet die doet het ook, alleen één probleem de lichtbak doet niks...

Als ik in de politie voertuig zit zie ik wel in het midden blauwe lampen die standaard aan staan die ik niet uit kan zetten behalve als ik de motor uit zet, in

filmpje kun je meerdere dingen enz met de sirenes en zwaailichten die zou ik ook graag willen in me spel.. Hoe krijg ik dit in het spel?

Dit is een screenshot van me spel:

p1302110.jpg

Groetjes,

Joost

Geplaatst:

Dit gaat door middel van de Emergency Light System mod... Hoe deze mod precies werkt weet ik niet, maar hier staat uitgelegd hoe dit moet. Installeer van deze pagina dus enkel ELS V4, en niet LCPDFR, de LCPDFR daar werkt namelijk niet meer met GTA IV patch 1.0.7.0... ELS V4 kennelijk nog wel(te lezen in de laatste post)...

Ik kan helaas geen nieuwere versie vinden van ELS... Moet je zelf even naar googlen denk ik.

Geplaatst:

Zou je me kunnen uitleggen hoe ik de Els download aan de praat krijg ik heb die gedownload van die ene site en ook via het programma SparkIV erin gezet maar de auto doet niks.. xD

Ik snap hier allemaal geen jota van whaha :schater:

Ik zou het enorm op prijsstellen als je me hiermee verder zou kunnen helpen.

Joost

Geplaatst:

Als het goed is wordt het in het filmpje op die pagina uitgelegd... Ik weet het verder ook niet want ik gebruik die mod niet :puh: Weet alleen hoe hij heet, dus ik denk dat je op iemand anders moet wachten hiermee...

Geplaatst:

Als het goed is wordt het in het filmpje op die pagina uitgelegd... Ik weet het verder ook niet want ik gebruik die mod niet :puh: Weet alleen hoe hij heet, dus ik denk dat je op iemand anders moet wachten hiermee...

Lol ok, dat filmpje doet het in iedergeval niet. :N

Geplaatst:

Lol ok, dat filmpje doet het in iedergeval niet. :N

Excuus voor de dubbelpost, ik zou graag gebruik willen maken van de zwaailichten dus als iemand mij hiermee zou kunnen helpen heel graag!

• 5 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand mij helpen,

Ik weet hoe je een gedownloade auto in GTA IV kan zetten, maar hoe download ik zo'n auto, dat weet ik ook, maar niet precies, want als die download van een auto verschijnt, staat er 'openen'en 'opslaan' , welke moet k dan kiezen? en waar moet ik de auto's dan in opslaan?, in welke bestands-map? Graag beantwoorden via de mail: >>> Door .Levi.: Het posten van e-mailaddressen is niet toegestaan.<<<

Bedankt,

Grtz Sjoerd.

Bewerkt: door .Levi.
geen e-mailadressen toegestaan

Hallo iedereen,

even een ander onderwerp. Ik heb GTA EFLC en windows 7(laptop) mijn GTA stottert soms een beetje, hoe maak ik dit sneller?

graag beantwoorden via de mail: >>> Door .Levi.: Het posten van e-mailaddressen is niet toegestaan. Verwijzen naar profiel mag.<<<

Thx!

Kan iemand mij helpen,

Ik weet hoe je een gedownloade auto in GTA IV kan zetten, maar hoe download ik zo'n auto, dat weet ik ook, maar niet precies, want als die download van een auto verschijnt, staat er 'openen'en 'opslaan' , welke moet k dan kiezen? en waar moet ik de auto's dan in opslaan?, in welke bestands-map? Graag beantwoorden via de mail: >>> Door .Levi.: Het posten van e-mailaddressen is niet toegestaan.<<<

Bedankt,

Grtz Sjoerd.

Je opent de bestanden dan ga open je met het programma spark IV de main map van GTA IV> pc> data> cdimages> vehicles.ide nu verschijnt er een lijst van auto zorg dat je de hele lijst kopiert en in een aparte map zet! Stel je hebt een vervanger voor de admiral geopend dan selecteer je admiral.wft en admiral.wtd die vervang je dan voor admiral.wft en admiral.wtd uit de map die je gedownload hebt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...