Jump to content

Grote fout gemaakt met Gta SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey. Ik heb een grote fout gemaakt. De fout is: Ik 2 bestande vervange en nu kan ik mn spel waarin ik lvls doe niet meer doen :S

Dit zijn de bestande: MAIN.SCM [ C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script\MAIN.SCM ]

SCRIPT [ C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script\SCRIPT ]

Weet je niet welke bestande ik bedoel?

Vraag het of bekijk dit filmpje ;)

Dus als 1 van de mense die dit nu leest de bestande plaatst >>> :tu:_O_:dans::D:klap:

GTA HELP.wmv

Geplaatst: (bewerkt)

Als je Script.img en MAIN.scm vervang moet je new game beginnen. Wist je dat? En anders heb ik even de img en de scm geupload ;)

In de map zitten de bestanden van Versie1 en van Versie2. Mocht ie bij Versie1 nog niet werken zul je Versie2 moeten gaan gebruiken. Let wel op dat je bij deze versie niet kunt modden!!

Je kunt de bestanden vinden op http://ww2.gaming-freak.nl/openbaar/SASCM.zip

Let wel op dat de bestanden in een ZIP-Package zitten en om dit juist te kunnen openen dien je WinRAR of WinZIP te installeren ;)http://www.rarlab.com/rar/wrar393nl.exe

Meer informatie hier935351[/snapback]

Bewerkt: door Zamg0d1
Geplaatst:

Ty Ty Ty Ty Ty Ty!!! _O_

Want ik wou ff kijke wat je allemaal kon doen. Ik had op Youtube gekeke en ik vond het wel grappig. Ik had ook een nieuwe game gedaan enzo mr toen kon ik mn spel niet meer spele waarin ik eert speelde, enja dat vond ik wel jmmr na al die moeite die ik had gedaan (ik gebruikte geen cheats). Ben nu namelijk bij end of the line en moet nog 3% gang hebbe :puh:

Mr nogmaals erg bedankt :klap:

Geplaatst:

Is goed hoor ;) Je kunt ook CLEO gebruiken, kijk daarvoor in de modding-fora aangezien ik verder niet zoveel heb met modden, ik heb alleen CLEO geïnstalleerd staan maar speel heel weinig GTA :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...