Jump to content

Heb jij een leven?


.Senne

Recommended Posts

Iedergeval wel vrienden in de klas, ook nog van mn basisschool waar ik sws elke vrijdagavond mee chil. Verder altijd wel met veel vrienden in het weekend op bijvoorbeeld het amstelveld voetballen. Ook kijk ik vaak Ajax met vriebden bojvoorbeeld Prima leven dus met veel vrienden waar ik vaak mee chill dus :D

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    9

  • Faenty.

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • -TonyStark-

    3

Naast het forum heb ik een aantal groepen contacten. Mijn voetbalteam waar ik dagelijks contact mee heb, 1 hele goede kameraad we komen niet echt bij elkaar over de vloer, maar we zien elkaar elke dag op stage en school. Waarin we de nodige dingen bespreken en anders via de app.

En natuurlijk mijn grootste sociale contact: Mijn vriendin Naomi. Superlieve meid, geduldig, zorgzaam en stopt me vol met heerlijkheden. Ze kan namelijk heerlijk koken. We zien elkaar vaak om de dag en in het weekend. Soms wat minder ivm school. Wij delen dezelfde interesse namelijk gamen. Zij heeft mijn Xbox360 gekregen, waar ze af en toe OFFLINE op speelt. (Voordat jullie vragen om haar gamertag. :puh:)

Daarnaast heb ik genoeg tijd voor mijn online leven op mijn Xbox one en hier op GTAForum.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

maaltijdsoepen

*plaatje*

Waar zijn deze posts voor nodig? Graag gewoon ontopic blijven, ook in Stamkroeg-topics.

Dit lijkt me duidelijk genoeg.

maaltijdsoepen

Chocoladerepen

ontbijtkoek

Koffiekoek

Maar dat is het blijkbaar niet voor deze heren. Jullie gaan in tegen het verzoek van een moderator en daarom hebben jullie post van mij. Veel leesplezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...