goderser99 Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 hallo, als ik pawno start en ik wil compile doen dan start hij Gta SA online op. hoe doe ik dat weer nogmaal want nu kan ik niet verder Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Dit is volgens mij onmogelijk. Je start volgens mij niet Pawno op of je drukt opeens op connect bij een server ofzo. Verder kan ik echt niets bedenken dat het kan veroorzaken. Reageren
goderser99 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Dit is volgens mij onmogelijk. Je start volgens mij niet Pawno op of je drukt opeens op connect bij een server ofzo. Verder kan ik echt niets bedenken dat het kan veroorzaken. nou het is wel zo ik heb me pc al opnieuw opgestart enzo plz help :S Reageren
Morph1 Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 (bewerkt) niet het knopje met het pijltje gebruiken maar het knopje daarnaast Bewerkt: 23 februari 2011 door Morph1 Reageren
goderser99 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 niet het knopje met het pijltje gebruiken maar het knopje daarnaast doe ik ook Reageren
Morph1 Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 probeer dan wel eens het knopje met het pijltje, mischien zijn ze omgewisseld ofzo :S Reageren
goderser99 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 probeer dan wel eens het knopje met het pijltje, mischien zijn ze omgewisseld ofzo :S ook al geprobeerd:S ik ga zo even pawno ofer nieuw downlooden. maar kunnen julie me mischien uitleggen HOE ik mijn server online zet? wel in nederlands Reageren
Megadreams Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Een Eigen Server Maken en Port Forwarden. Mocht je van die tuts of iets anders iets niet snappen dan kan je me altijd een PB sturen. Veel succes. Reageren
goderser99 Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 (bewerkt) Een Eigen Server Maken en Port Forwarden. Mocht je van die tuts of iets anders iets niet snappen dan kan je me altijd een PB sturen. Veel succes. ik heb ze ale2 ook gevolgt enzo maar snap het niet.ik snap ook niet hoe je een poort moet openen en hoe weet ik welke poort ik heb? dat van portforwarden snap ik niet :S maar pawno werkt nog neit. nu wel heb alles opnieuw gedaan. 1: is er ook een progama waarmee ik de map zeg maar kan veranderen bijvoorbeel voor stunts enzo? Bewerkt: 24 februari 2011 door goderser99 Reageren
Morph1 Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 maps kan je altijd downloaden alleen is het natuurlijk leuker als je ze zelf maakt, verder kan je dat wisselen door alle maps in verschillende filterscripts te zetten. hier een tut van mij over hoe je maps maakt : >=-Klikie-=< Reageren
Megadreams Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 Meer hulp kunnen we je niet geven. Je zal de tutorials echt moeten proberen te snappen anders zal je niet ver kunnen komen met het scripten. Veel succes. Reageren
Morph1 Geplaatst: 24 februari 2011 Rapport Geplaatst: 24 februari 2011 (bewerkt) ^^^^^^^^^^^beetje overbodige post hierboven XD^^^^^^^^^^^^^^ voor verdere vragen over hoe je je server kan maken moet je naar het samp scripting gedeelte om te beginnen met scripten raad ik je aan in de Pawn Master Tutorial List te beginnen, daar staat ook de door mij hierboven genoemde tutorial van mij in. p.s. de begrippen "samp scripting gedeelte" en "Pawn Master Tutorial List" zijn aanklikbaar (dan hoef je niet zo te zoeken) XD en voor nog wat tuts en releases zie mijn beschring hieronder Bewerkt: 24 februari 2011 door Morph1 Reageren
goderser99 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2011 ^^^^^^^^^^^beetje overbodige post hierboven XD^^^^^^^^^^^^^^ voor verdere vragen over hoe je je server kan maken moet je naar het samp scripting gedeelte om te beginnen met scripten raad ik je aan in de Pawn Master Tutorial List te beginnen, daar staat ook de door mij hierboven genoemde tutorial van mij in. p.s. de begrippen "samp scripting gedeelte" en "Pawn Master Tutorial List" zijn aanklikbaar (dan hoef je niet zo te zoeken) XD en voor nog wat tuts en releases zie mijn beschring hieronder bedankt ik ben al weer verder. alleen online zetten moet ik denk ik via youtube gaan doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.