Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Deathstreaks zijn toch weer terug.. :ch:

Dat vind ik nu niet heel erg dat de Deathstreaks terug komen. Dat stopt het spwan killen.

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Deathstreaks zijn toch weer terug.. :ch:

Dat vind ik nu niet heel erg dat de Deathstreaks terug komen. Dat stopt het spwan killen.

In MW2 ergerde ik me toch wel wat aan die Painkiller/Final Stand dingen hoor. :puh:

Geplaatst:

Ja, dat klopt.. Painkiller was inderdaad irritant. Vooral al je een Killestreak aan het opbouwen was. Maar die komt niet meer terug. En Last Stand op een andere manier..

• 4 deaths: Juiced (sneller lopen)
  • 5 deaths: Revenge (laatste persoon die je doodde wordt zichtbaar op de radar)
  • 5 deaths: Hollow Points (hogere kogelschade voor één kill)
  • 6 deaths: Dead Man’s Hand (speler valt in last stand met C4)

Ook zijn de Perks voor je wapens onthuld:

• Kick: vermindert terugslag bij het vuren
  • Attachments: twee attachments bij je primary weapon
  • Focus: minder desoriëntatie wanneer je geraakt wordt
  • Stability: minder schommelen wanneer je door je sights richt

Geplaatst:

hallo ik zou graag willen weten wat de prijs word van de hardend editie van mw3.

hij is 100 dollar betekend dat dat ie in nederland 70.40 word of word hij hier ook 100 euro. -.-

zal me niks verbazen namelijk

Geplaatst: (bewerkt)

100 euro lijkt me veel. Volgens Google is 100 dollar zo'n 70 euro, dus ik neem aan dat het dan gewoon rond de 70 euro wordt (al zal dat ook wel per winkel verschillen). 100 euro voor een game is érg veel, en daar gaan ze dan toch sowieso commentaar op krijgen xD. Niet dat 70 euro weinig is, maar dat is al beter omdat je er een game voor krijgt met nog wat extra's.

Je moet ook denken dat je bij de hardened edition een heel jaar lang gratis (soort van*) premium Elite bent, en dat kost je normaal al ongeveer 50 euro per jaar, dus je haalt er denk ik alsnog winst uit xD, zeker omdat je dan alle DLC's (wat er meer zullen zijn, en mogelijk niet enkel maps) gratis krijgt.

* Soort van gratis, je betaalt denk ik tenslotte ook meer omdat die elite-feature erbij zit.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

100 euro lijkt me veel. Volgens Google is 100 dollar zo'n 70 euro, dus ik neem aan dat het dan gewoon rond de 70 euro wordt (al zal dat ook wel per winkel verschillen). 100 euro voor een game is érg veel, en daar gaan ze dan toch sowieso commentaar op krijgen xD. Niet dat 70 euro weinig is, maar dat is al beter omdat je er een game voor krijgt met nog wat extra's.

Je moet ook denken dat je bij de hardened edition een heel jaar lang gratis (soort van*) premium Elite bent, en dat kost je normaal al ongeveer 50 euro per jaar, dus je haalt er denk ik alsnog winst uit xD, zeker omdat je dan alle DLC's (wat er meer zullen zijn, en mogelijk niet enkel maps) gratis krijgt.

* Soort van gratis, je betaalt denk ik tenslotte ook meer omdat die elite-feature erbij zit.

precies daarom wil ik hem ook halen een jaar cod elite gratis wat anders 50 euro kost :)

daar krijg ik mooi gratis alle dlc bij dus ik hoop dat het 70 euro word en geen 100 :)

Geplaatst:

Idd, ik denk er ook wat over om voor de hardened te gaan, maar waarschijnlijk gebeurt dat toch niet. Als je rekent het spel zal wss ongeveer 50 - 60 euro kosten, om dan hardened te kopen voor rond de 70 euro (hopelijk), dan heb je eigenlijk Premium Elite gekocht voor een heel jaar voor slechts 20 euro. Verder weet ik eigenlijk niet wat er allemaal in zit in de hardened edition.

Geplaatst:

Idd, ik denk er ook wat over om voor de hardened te gaan, maar waarschijnlijk gebeurt dat toch niet. Als je rekent het spel zal wss ongeveer 50 - 60 euro kosten, om dan hardened te kopen voor rond de 70 euro (hopelijk), dan heb je eigenlijk Premium Elite gekocht voor een heel jaar voor slechts 20 euro. Verder weet ik eigenlijk niet wat er allemaal in zit in de hardened edition.

verder zit er het gebruikelijke in zoals artbook een actie figuurtje ofzo en nog meer stuff maar het ging mij om die elite pas :)

Geplaatst:

70 euro zou wel heel aantrekkelijk zijn, zeker ivm de gratis DLC die bij de vorige CoD's gewoon 15 euro per stuk kostte. Er komen geloof ik 4 map packs uit, dat zou dan 60 euro zijn. Dus dan heb je voor 10/20 euro meer heel iets moois.

Als het in Amerika 100 dollar kost, waarvoor zou 't dan hier veel duurder zijn? Het zou toch niets uit moeten maken of je daar of hier woont en koopt.

Geplaatst: (bewerkt)

Als je dollar omrekent naar euro, dan is 100 dollar ongeveer 70 euro.

Er zouden volgens CODXP ook nog meer DLCs uitkomen, met oa nieuwe specops missies, en (wat ik wel jammer vind) nieuwe gamemodes.

Dat laatste mag er van mij bijkomen, maar zou evengoed helemaal gratis voor iedereen mogen xD.

Bewerkt: door vice
Geplaatst:

Op de site van Call of Duty Elite staat een hele lijst met dingen die je hebt als je betaald en dingen die je hebt als je niet bepaald. Wat daar ook tussenstaat is dat er 9 maanden lang elke maand 1 DLC uit zal komen. Als dit elke maand vijf nieuwe maps zullen zijn vind ik het wel prima haha dan heb je straks 45 extra maps maar dat zal wel niet gebeuren.

Geplaatst:

Idd, gebeurt ook niet. Er komen wss ook wel maps, maar ze zeiden ook dat Premium elite ook exclusieve of eerder DLC's krijgen, zoals oa nieuwe gamemodes of spec op missies.

Geplaatst:

Het maakt niet uit hoe duur het wordt. Als het leuk is, en ik heb het geld dan koop ik de DLC's.......die prijzen worden toch door Activision bepaalt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...