Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Mijn MW3 is gelukkig niet naar de knoppen gegaan, en ik haal weer een normaal aantal XP voor elke kill die ik maak. Van level 80 ben ik weer naar level 57 teruggegaan, en al mijn stats zijn ook nog hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Ik heb MW3 echt al een lange tijd niet gespeeld, dus ik begon gisteren weer met spelen. Meteen ook weer die MOAB gedropt op TDM op bakaara, en vandaag nog een op outpost. Helaas vandaag geen 2e gehaald omdat ik na 20 kills geen enemies meer tegen kwam en dus als een mongool rond begon te rennen. :7 Echt een heerlijk spel dit. En die AK-47 met een silencer en een red dot is heerlijk om te gebruiken. Het doet me een beetje denken aan de AK van call of duty 4 en van black ops. :)

Wel jammer dat er bijna niets is veranderd vergeleken met MW2. Je hebt nog altijd dezelfde look, de wapens lijken verschrikkelijk erg op elkaar, en de MOAB is eigenlijk Tactical Nuke uit MW2 met als enige verschil dat je hem standaard aan hebt staan. Wat de perks betreft is er ook niet zoveel veranderd. Natuurlijk zijn er perks van MW2 verdwenen, zoals scrambler en commando, en zijn er nieuwe toegevoegd, maar uiteindelijk gebruik je toch nog steeds dezelfde soort perks die je ook in MW2 gebruikte.

Ik vind MW3 zeker geen slechte game vergeleken met MW2, maar het is wel een veel hetzelfde.

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...