Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

  • 10 maanden later...
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Sorry voor de bump, maar ik zit weer volledig in de CoD-serie.. :puh:

Zijn er nog mensen die deze game spelen? Ik had 'm vorig jaar nog verkocht voor €20 maar zit er aan te denken hem opnieuw te kopen. Ik vond dit echt een fantastische game en ik had hierop dan ook de beste k/d ratio :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Ik heb sinds vandaag MW3, en het is echt een lastige game. Je gaat snel dood, en het is veel anders dan welke cod dan ook. Tot nu toe heb ik niet de beste potjes, maar dat moet nog komen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds vandaag MW3, en het is echt een lastige game. Je gaat snel dood, en het is veel anders dan welke cod dan ook. Tot nu toe heb ik niet de beste potjes, maar dat moet nog komen. ;)

Wacht, wat?

Ik vind juist dat je veel minder snel dood gaat vergeleken met andere CoD's...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Sorry voor de bump, maar ik speelde net tdm op terminal en ik kreeg een bericht van iemand die zei dat ik online moest blijven omdat ik 'gefloot' werd. Enig idee wat dit kan betekenen? Daarnaast krijg ik per kill duizenden xp en rank ik meteen.

EDIT:

Na het potje was ik van level 80 weer naar level 57 gegaan. Volgens mij was t gewoon iets van een level hack die hij had ingesteld.

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Eh, tja, gewoon gaan reporten. Ik ben trouwens in Call of Duty nog nooit een hacker tegengekomen.

"Flooden" betekend logischerwijs: Teveel berichten naar iemand toesturen, waardoor de boel vastloopt.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...