Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

Dat heb ik ook erg vaak met Infected. En meestal komt het doordat de commando animatie er nog steeds inzit. Soms heb je niet eens de tijd om te schieten en vliegen ze 7 meter na voren. Ik snap ook niet waarom ze dat niet fixen en dan pas een game mode zoals Infected toevoegen.

Infected was veel leuker toen er nog geen T-Knifes bijzaten.

Puur knifen, dan haal je veel MOAB's als je non-Infected bent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

  • 4 weken later...

Gisteren Double XP gekocht op level 79, ben nu prestige 8 level 16 met nog ongeveer een half uur double XP. Ook zag ik gisteren dat het Double Weapon-XP is tot maandag. Me likez :D

Alwéér een Double XP-weekend :7

>>> Door Svenie: Dubbelposts samengevoegd.<<<

Sorry, ik probeerde terug wat leven in het topic te gooien maar dat gaat niet als ik gewoon m'n post edit.. :)

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt een remake van de map Terminal van MW2! Deze is voor alle MW3-spelers gratis!

Infinity Ward's Mark Rubin had het recent nog over een remake van de Terminal-map voor Modern Warfare 3 en dat de map, eenmaal ze klaar zou zijn, gratis voor iedereen zou verschijnen. Door het aanpassen van enkele bestanden na de laatste update zijn gamers er echter al in geslaagd de map werkbaar te krijgen.

Als bewijs serveren we jullie een gameplayvideo die de Terminal-map toont in Modern Warfare 3. Wanneer de map officieel uit zal komen, is nog niet bekend.

http://www.youtube.c...player_embedded

Bron!

Link to comment
Delen op andere websites

Er komt een remake van de map Terminal van MW2! Deze is voor alle MW3-spelers gratis!

Infinity Ward's Mark Rubin had het recent nog over een remake van de Terminal-map voor Modern Warfare 3 en dat de map, eenmaal ze klaar zou zijn, gratis voor iedereen zou verschijnen. Door het aanpassen van enkele bestanden na de laatste update zijn gamers er echter al in geslaagd de map werkbaar te krijgen.

Als bewijs serveren we jullie een gameplayvideo die de Terminal-map toont in Modern Warfare 3. Wanneer de map officieel uit zal komen, is nog niet bekend.

*filmpje*

Bron!

Hé, das wel leuk nieuws dit :D

Link to comment
Delen op andere websites

Terminal vind ik op Shipment na de beste map uit de Call of Duty serie, leuk dat de map straks gratis te downloaden is en speelbaar is in Modern Warfare 3. Alleen start ik nu zo en dan Modern Warfare 2 nog op als ik Terminal wil spelen, dus erg veel toegevoegde waarde zit er ook weer niet aan vast.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat er bij Parijs boarding en bij de rest delayed ?

Is dat een soort van grap of is dat een Glitch ?

Misschien is het een hint over de volgende game, die misschien op 20 november uitkomt en zich in parijs afspeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom staat er bij Parijs boarding en bij de rest delayed ?

Is dat een soort van grap of is dat een Glitch ?

Misschien is het een hint over de volgende game, die misschien op 20 november uitkomt en zich in parijs afspeeld.

Black Ops 2 komt op 13 noember uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...