Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Deze komt terug en als je een Call of Duty Elite lidmaatschap hebt dan kan je zelfs 30 seconden HD uploaden i.p.v. SD Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik hoorde juist dat je een hele gameplay zou kunnen uploaden naar YT. Reageren
Flokkert Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik zat zonet die video van MW3 Tango Down MP Trailer te kijken en er viel me wat op. Als je op 1:08 kijkt zie je CODXP801 staan. Weten jullie wat dit zou kunnen zijn of zou dit nog niemand weten? Reageren
PrioX Geplaatst: 6 september 2011 Rapport Geplaatst: 6 september 2011 Ik zat zonet die video van MW3 Tango Down MP Trailer te kijken en er viel me wat op. Als je op 1:08 kijkt zie je CODXP801 staan. Weten jullie wat dit zou kunnen zijn of zou dit nog niemand weten? Dat was voor de Call of Duty XP. Dit betekende dat je speler 801 was. Reageren
commando Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 volgens mij bied de multiplayer niet echt veel meer dan MW2... Reageren
vice Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 (bewerkt) Goed dat ik deze site heb opgeslagen in bladwijzers xD, ik klikte er net per ongeluk op, maar het was uiteindelijk wel een goed idee (al was het niet bewust), ik zie er namelijk wel wat leuke dingen opstaan. Oa een complete lijst van wat er nu exact in de free en in de premium elite zit (in de free zit blijkbaar ook HD uploaden, maar in de premium uitgebreider oid). Verder ook wat observaties van CODXP 2011 etc. En ook wat screenshots van de verschillende menu's, en de volgende spreekt mij wel aan (ik weet niet of dat in MW2 al zat, maar dit klinkt cool): ^ Nu wordt prestigen pas nuttig, ik heb in Black Ops er eigenlijk nooit zo zeer het nut van gezien, behalve wat nieuwe classes, een andere rank, en op het einde een golden weapon was er niet zoveel nieuws te ontdekken. Verder vond ik er zonet ook enkele high-res pictures op. Ik was over de graphics niet zò overtuigd in de trailers, maar bv. onderstaande screenshot ziet er niet slecht uit. Bewerkt: 7 september 2011 door vice Reageren
Niiek Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 Weet iemand waar je de hardened edition kan pre-orderen ? Reageren
commando Geplaatst: 7 september 2011 Rapport Geplaatst: 7 september 2011 @pic: het ziet er aardig uit in deze kwaliteit, maar bezef dat MW2 precies hetzelfde was qua graphics... tevens is het verschil met het oude Cod4 ook klein... Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Weet iemand waar je de hardened edition kan pre-orderen ? Misschien bij Bol.com? Reageren
madviper Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 (bewerkt) Bol.com kan inderdaad, prijs €119,99 op dit moment Bewerkt: 8 september 2011 door madviper Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Bij game mania kun je maar 1.. Alleen de normale. Maar is de Hardened zo duur? Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Lijkt me vreemd dat 'ie zo duur is. De Hardened Edition van BO was ook niet zo duur, die was toch 20 of 30 euro duurder? Maar voor die prijs begin ik toch een beetje te twijfelen. Ookal heb ik nog niet op Bol.com gekeken. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Ik kocht hem vorig jaar voor 90 euro. Raar dat ie nu 120 is. Is dat niet gewoon de prestige edition? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 Ze gaan je altijd naaien. Neem nou €60 voor het gewone spel, en €120 voor de Hardened Edition, wat krijg je meer? Elite lidmaatschap van een jaar t.w.v. €60 dus laten we zeggen dat je alleen de steelbox en het artwork boekje gratis krijgt. Ik blijf lekker bij de normale editie Reageren
vice Geplaatst: 8 september 2011 Rapport Geplaatst: 8 september 2011 (bewerkt) Neem dan ook niet de eerste de beste winkel die je tegenkomt . Er zijn heus wel winkels waar je COD voor zeker 10 euro goedkoper kunt krijgen. Elite kost normaal 50 euro voor een jaar, dus dat is in totaal alweer 20 euro verschil. Als je dan ook nog uitrekent voor al die 20 gratis dlc's (gratis voor elite premiumleden). Ik denk dat misschien 5 daarvan exclusief voor Elite leden of zo zullen zijn, dan nog eens 10 van 15 euro of zo + nog eens 5 van 10 euro, dat is samen 200 euro dat je eigenlijk uitspaart in dat heel jaar. Ik weet niet of het echt zoveel zal kosten, maar 20 DLC's zal wel wat geld kosten als je het zonder elite wilt. En er zouden ook een aantal lifetime-features zijn in Elite, als je hem pre-ordered ofzo. De DLC's zouden dit keer ook niet alleen wat nieuwe maps zijn, maar zouden ook echt nieuwe specops-missies en bv. gamemodes bevatten, nog een reden meer om uit te kijken voor de komende DLC's . Dus ik denk dat de hardened edition het best wel eens waard kan zijn. Uiteraard kan je Elite ook apart kopen, maar ik denk wel dat de hardened (als je in de goede winkels kijkt) je toch wel wat geld kan uitsparen. Bewerkt: 8 september 2011 door vice Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.