Guest AeroCool Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 (edited) welkom in de clan supergtagamer en BV_1993 EDIT PAGINA 2 @ supergtagamer zijn we mee bezig we maken het zo bekend Edited February 28, 2011 by dennis313 Quote
Shotyoudie Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 4/3/11 (Vrijdag), 20:00uMafia Works5/3/11 (Zaterdag), 20:00uRace Gelieve Vrijdag en Zaterdag ongeveer 10 tot 5 minuten van te voren komen. Zodat we zeker om 20:00 kunnen beginnen.Deze Meeting word gehouden in de officiële GTAIV Multiplayer. Omdat we bezig zijn met de IV:MP Server en of het allemaal goed werkt want het is eigelijk nog in BETA! Quote
GuitarGuy666 Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 Wat is de naam voor de race server? En of 4 maart ben ik 1 jaar lid van gtaforum In welke gta iv doen we de server? Gewoon gta IV? Ik gadan meedoen met de race. Quote
Guest AeroCool Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 (edited) we doen het in de gewoone IV als we EFLC gaan doen dan laten we de logo zien van EFLC het is de gewone MP van IV wat we gaan doen ik hoef alleen jou toevoegen in mij live vrinden lijst en dan kunnen we je uitnodegen Edited February 28, 2011 by dennis313 Quote
GuitarGuy666 Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 Ok. Maar ik weet niet 100% zeker of ik kan, maar ik zul mijn best doen. Quote
Guest AeroCool Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 het maak niet uit hoor als je er niet bent dan doe je toch de volgende keer mee? Quote
GuitarGuy666 Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 Dat kan ik ook niet zeggen: ik speel het op de pc van mijn broer, en die wilt vaak niet dat ik achter zijn pc ga, maar ik ga hem proberen Over te ha,en Quote
Guest AeroCool Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 dat ken ik ook heb nu gelukkig een eigen pc dat IV aankan Quote
BV_1993 Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 dat ken ik ook heb nu gelukkig een eigen pc dat IV aankan leuk, tegen volgend schooljaar zal ik er wss een laptop bij hebben die IV kan draaien Quote
Shotyoudie Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 Wat is de naam voor de race server? En of 4 maart ben ik 1 jaar lid van gtaforum In welke gta iv doen we de server? Gewoon gta IV? Ik gadan meedoen met de race. Geen server, nog gewoon gtaiv standaard mp. En als het anders is zal ik het erbij posten. Zoals nu al: Deze Meeting word gehouden in de officiële GTAIV Multiplayer. Omdat we bezig zijn met de IV:MP Server en of het allemaal goed werkt want het is eigelijk nog in BETA! Ok. Maar ik weet niet 100% zeker of ik kan, maar ik zul mijn best doen. Probeer erbij te zijn Hoe meer hoe beter onze eerste meeting gaat. En zorg ook iedereen dat je GTA IV werkt als er een meeting is en niet als de meeting start je problemen krijgt of dat je moet gaan updaten, Dus start deze week een keer gta iv op en join een server om te kijken of het werkt Quote
Guest AeroCool Posted February 28, 2011 Report Posted February 28, 2011 en als het goed is heb ik iedereen toegevoegt dus als de meeting er is nodig ik jullie uit Quote
GuitarGuy666 Posted March 1, 2011 Report Posted March 1, 2011 Is de race op motors of met auto's? En waar racen we? Quote
Guest AeroCool Posted March 1, 2011 Report Posted March 1, 2011 dat weten we nog niet dat zien we wel op de meeting zelf en we weten nog niet welke race we gaan doen het kan zijn GTA race of gewone race Quote
Megadreams Posted March 1, 2011 Report Posted March 1, 2011 (edited) 4/3/11 (Vrijdag), 20:00uMafia Works He jij hoort in UAG te zijn dan. We hebben elke vrijdag om die tijd het stealth evenement. P.S: Sorry als ik hier niet mag posten ik ben zo weg. Maar ik doe wel een rondje voor allemaal. Ik wens jullie ook veel geluk en plezier met deze evenements. Spijtig dat ik GTA IV nog niet kan spelen. Edited March 1, 2011 by Megadreams Quote
Shotyoudie Posted March 1, 2011 Report Posted March 1, 2011 Is de race op motors of met auto's? En waar racen we? Dat zien we ingame wel. Het word waarschijnlijk afgewisseld; Auto's, Motors, Boten.. 4/3/11 (Vrijdag), 20:00uMafia Works He jij hoort in UAG te zijn dan. We hebben elke vrijdag om die tijd het stealth evenement. Owja, sorry Maar ik ga toch naar de eerste meeting van deze clan Quote
Recommended Posts