GuitarGuy666 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Wat is maffia works precies? Edit: pagina 3 Bewerkt: 1 maart 2011 door supergtagamer Reageren
Megadreams Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Owja, sorry Maar ik ga toch naar de eerste meeting van deze clan Vanzelfspreken dat je het doet. Ons evenement keert toch elke week weer terug. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Owja, sorry Maar ik ga toch naar de eerste meeting van deze clan Vanzelfspreken dat je het doet. Ons evenement keert toch elke week weer terug. de volgende meeting doen we op zaterdag en zondag maar deze week deden we het op vrijdag en zaterdag omdat ik zondag helaas niet kon maar als je gta IV werkt op je pc dan ben je van harte welkom Bewerkt: 1 maart 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Wat is maffia works precies? Edit: pagina 3 Dan krijg je een opdacht, bv een auto halen en ergens afleveren. En de eerste die dat voor elkaar krijgt, krijgt het geld Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Wat is maffia works precies? Edit: pagina 3 Dan krijg je een opdacht, bv een auto halen en ergens afleveren. En de eerste die dat voor elkaar krijgt, krijgt het geld maar je vergeet het leukste je mag elkaar vermoorden Reageren
BV_1993 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Is er nog iemand die de Crysis 2 demo afhaalt? Ik ben nu bezig Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Is er nog iemand die de Crysis 2 demo afhaalt? Ik ben nu bezig Ik niet, maar ik had wel gelezen dat hij al 1,7 miljoen keer gedownload is :O Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) Beste leden vanaf vandaag zijn er paar dingen aan de regels van de clan verandert Clantalk regels:- Alleen leden van de SWS clan en UAG gang leden mogen hier posten (m.u.v. vragen/opmerkingen) - je houdt je aan de Forumregels we werken nu samen met gang UAG ze mogen in onze clan talk posten en ze doen bij sommige meetings mee die wij aan hun doorgeven Gr Dennis en Shotyoudie Is er nog iemand die de Crysis 2 demo afhaalt? Ik ben nu bezig Ik niet, maar ik had wel gelezen dat hij al 1,7 miljoen keer gedownload is :O dat heb ik ook gehoord ik heb de demo ook gespeeld erg leuk spel kan niet wahten tot hij uit is Bewerkt: 1 maart 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 (bewerkt) IV-MP Server is werkend! Het draai een standaard script nu en ik zal vandaag nog gaan testen of het goed werkt (met syncen enzo). Als dat allemaal goed ga begin ik met scripten Een plaatje zal in de hoofdpost van de clantalk gezet worden waar je kan zien of de server offline of online is. (Zal nu bijna altijd offline zijn, Als je hier even vraagt of ik hem online wil zetten kan dat natuurlijk ook ) Bewerkt: 1 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 IV-MP Server is werkend! Het draai een standaard script nu en ik zal vandaag nog gaan testen of het goed werkt (met syncen enzo). Als dat allemaal goed ga begin ik met scripten Een plaatje zal in de hoofdpost van de clantalk gezet worden waar je kan zien of de server offline of online is. (Zal nu bijna altijd offline zijn, Als je hier even vraagt of ik hem online wil zetten kan dat natuurlijk ook ) we hebben hem getest er moet nog heel wat gebeuren aan de server tot dat we hem kunnen gebruiken er moet nog een script in enzo we laten jullie weten wanneer IVMP ingaat Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Goeie morge deze middag ! Reageren
BV_1993 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Goeie morge deze middag ! Blijkbaar zitten er niet veel Belgen in de clan, want de meesten zitten nog niet op het forum nu. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Goeie morge deze middag ! Blijkbaar zitten er niet veel Belgen in de clan, want de meesten zitten nog niet op het forum nu. Moet dat dan? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 (bewerkt) Goeie morge deze middag ! Blijkbaar zitten er niet veel Belgen in de clan, want de meesten zitten nog niet op het forum nu. Moet dat dan? nee dat hoeft niet je moet niet alles serieus nemen hoor Wanneer word ik nu lid? :F dat ben je nu ik was offline moest werken deze middag Bewerkt: 2 maart 2011 door dennis313 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.