Davedavy Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 (bewerkt) Halleu iedereen? xD Edit; Wat 'n eer; Davedavy opent de 4e pagina :O Bewerkt: 2 maart 2011 door davedavy Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 goed bezig al weer de 4de pagina jij heb geluk eerst lid worden van de clan en ook gelijk al de 4de pagina zoooooo Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Ja http://www.youtube.com/watch?v=41cG_LzdFb8 Deze is geniaal xd Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 ahahah kan gelijk een nieuwe beeldscherm kopen en zun broek wassen Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Weet je? Ik heb nu ook de 50e post :D Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Weet je? Ik heb nu ook de 50e post :D Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 (bewerkt) Ja *filmpje* Deze is geniaal xd Waar zou jij dat filmpje toch vandaan hebben? :$ Trouwens al goed bezig. Net opgericht en al met 9 in de clan. KUTGW Bewerkt: 2 maart 2011 door Megadreams Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Ja *filmpje* Deze is geniaal xd Waar zou jij dat filmpje toch vandaan hebben? :$ Trouwens al goed bezig. Net opgericht en al met 9 in de clan. KUTGW UAG.. En ja jullie na een week, wij voor een week Reageren
Megadreams Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Er zijn ook niet zoveel clans als gangs. De meeste leden zitten nog niet in een clan. Reageren
BV_1993 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Er zijn ook niet zoveel clans als gangs. De meeste leden zitten nog niet in een clan. We zijn ook de enigste pc clan Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 (bewerkt) ja en ik vind het ook super snel gaan had het ook niet verwacht na het oprichten al 9 leden want er zijn een paar clan's geweest die na een maand ofzo al weer gingen stoppen dus ik dacht ze zouden wel voorzichter zijn ben super blij dat ik het mis had [table=header]Wat voor meeting | Welke GTA | Datum | Tijd|meer infomatie Mafia works | GTA IV | 4-3-2011 | 20:00|10 tot 5 minuten eerder online komen Race|GTA IV|5-3-2011|20:00|10 tot 5 minuten eerder online komen[/table] en we beginnen over een paar dagen met onze eerste meeting en ik ga de meetings filmen en een mooie intro van maken Bewerkt: 2 maart 2011 door dennis313 Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 shotyoudi , ga je nu akkoord met mijn aanbod of niet Dan weet ik hoeveel ik moet bestellen. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 (bewerkt) gaat het over IV-MP server? dat aanbod hebben hij goed gekeurd alleen wil shotyoudie vde server eerst in orde brengen EDIT we verwelkom fezz in onze clan en het is ook onze 10de lid Bewerkt: 3 maart 2011 door dennis313 Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 gaat het over IV-MP server? dat aanbod hebben hij goed gekeurd alleen wil shotyoudie vde server eerst in orde brengen EDIT we verwelkom fezz in onze clan en het is ook onze 10de lid Np , wel jammer dat ik het niet kan bezoeken Maarja, schaf binnenkort wel GTA4 aan Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 gaat het over IV-MP server? dat aanbod hebben hij goed gekeurd alleen wil shotyoudie vde server eerst in orde brengen EDIT we verwelkom fezz in onze clan en het is ook onze 10de lid Np , wel jammer dat ik het niet kan bezoeken Maarja, schaf binnenkort wel GTA4 aan de server is nog niet klaar hoor we gaan vrijdag en zaterdag de officale MP van IV doen volgende week doen we EFLC maar weet nog niet welke dag Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.