Shotyoudie Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 shotyoudi , ga je nu akkoord met mijn aanbod of niet Dan weet ik hoeveel ik moet bestellen. Yes, i do comrad. Maar wat dennis al zei, en wat ik ook al zei via PB is dat ik eerst een script ga maken, en dat laten hosten. Het is alleen jammer dat ik geen races kan maken want de checkpoint buggen Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 (bewerkt) Vrijdag kan sowieso niet UAG Stealth Btw, zijn er geen standaard scripts voor iv:mp. ( Zoals in mta , die misschien ook voor IV komt ) Bewerkt: 3 maart 2011 door davedavy Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 shotyoudi , ga je nu akkoord met mijn aanbod of niet Dan weet ik hoeveel ik moet bestellen. Yes, i do comrad. Maar wat dennis al zei, en wat ik ook al zei via PB is dat ik eerst een script ga maken, en dat laten hosten. Het is alleen jammer dat ik geen races kan maken want de checkpoint buggen races kunnen we toch in de officale mp doen net als mafiaworks en een paar ander dingen Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Vrijdag kan sowieso niet UAG Stealth En geen IV... Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 Vrijdag kan sowieso niet UAG Stealth En geen IV... Owja dat ook Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 (bewerkt) nee dat is in gta sa Mafia Works Gelieve Vrijdag en Zaterdag ongeveer 10 tot 5 minuten van te voren komen. Zodat we zeker om 20:00 kunnen beginnen. Deze Meeting word gehouden in de officiële GTAIV Multiplayer. als het goed is heb ik iedereen toegevoegt en zorg dat je gta IV werkt en je poort open staat om veder join problem te vookomen 4-3-11 (vandaag) 20:00u Bewerkt: 4 maart 2011 door dennis313 Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 (bewerkt) Ik kan niet aanwezig zijn Bewerkt: 4 maart 2011 door davedavy Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Ik kan niet aanwezig zijn Dat weten we Wie kan er wel komen ? Reageren
BV_1993 Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Ik kan niet aanwezig zijn Dat weten we Wie kan er wel komen ? ik Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Ik kan niet aanwezig zijn Dat weten we Wie kan er wel komen ? ik Yay! @Dave: ik nie > Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 (bewerkt) deze meeting is nog zonder UAG leden dat zijn bij sommige meetings die wij aan hun doorgeven over 20 min meeting wie zijn er nu nog meer bij de meeting? 1.dennis313 2.shotyoudie 3. BV_1993 niet meer leden? Bewerkt: 4 maart 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 (bewerkt) Meeting... EDIT: Maar met 3e.. Maar toch leuk gehad met andere mensen wegpesten en hinderlagen neerzetten Bewerkt: 4 maart 2011 door Shotyoudie Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 het was een leuke meeting maar hopen dat er morgen meer leden komen Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 maart 2011 Rapport Geplaatst: 4 maart 2011 Jullie moeten nog een paar daagjes wachten met de IV:MP server Ik heb een nieuwe host en alle files moeten worden overgezet en opnieuw geconfigureerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.