Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Zonder trainer geen clan Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 wat bedoelje bas?? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Ik moet genoeg geld hebben voor gouden auto's *kuch dat doe kuch ik met kuch trainer kuch* Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 als je wel de gewone deadmatch gebruikt dan kun je de trsiner niet gebruiken Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Nog 2 uurtjes voor mijn eerste clan meeting in GTA IV. Ik weet ondertussen al hoe de multiplayer werkt dus dat is geen probleem. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Wanneer komt er weer eens een EFLC meeting Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) over een paar weken we doen nu een exstra IV meeting omdat Megadreams net IV heeft maar volgende week of de week daarna doen we weer elke week meetings megadreams heb je alle leden al toegevoegt zo niet? alle gebruikersnamen staan in de leden lijst Bewerkt: 6 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) Kijken jij en Shotyoudie maar eens op jullie games for windows live. P.S: Ik had het spel al sinds het uitkwam voor de PC maar al die tijd heb ik het nooit kunnen spelen. Bewerkt: 6 augustus 2011 door Megadreams Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Het moment is aangekomen mijn trailer is af dus ik verlaat bij deze de clan definitief Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 over een paar weken we doen nu een exstra IV meeting omdat Megadreams net IV heeft maar volgende week of de week daarna doen we weer elke week meetings megadreams heb je alle leden al toegevoegt zo niet? alle gebruikersnamen staan in de leden lijst Over een paar weken?! Dan is de vakanktie om.. , is het vakantie gaan jullie minder meetings organiseren.. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 dat komt omdat we begin van de vakantie wel meeting deden maar bijna niemabd kwam op de EFLC en IV meetings en Sa meeting kn nu niet want de server is plat Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Organiseer dan elke 2 dagen een meeting ofzo, is gezellig , kan ook eens andere game Reageren
Megadreams Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Als jij nu eens GTA IV zelf koopt inplaats van al meteen de uitbreidingen. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 weet je wat ik doe vanaf nu weer meetings vrijdag EFLC in de plaats van SA en zaterdag gewoon IV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.