Davedavy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) Als jij nu eens GTA IV zelf koopt inplaats van al meteen de uitbreidingen. Dat werd mij aangeraden :C Door dit forum ja En het zijn helemaal geen uitbreidingen, het zijn namelijk 2 aparte games Bewerkt: 6 augustus 2011 door Davedavy Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 was een leuke meeting vanaf vandaag weer elke week meetings Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Hee MD, welkom bij de club Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 lol dit al een hele poos in de clan maar kon geen IV doen Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 Welkom bij de "IV club?" Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 6 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2011 (bewerkt) lol wil iedereen op onze clan stemmen? Klik Bewerkt: 6 augustus 2011 door dennis313 Reageren
3LOPIX Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Ik blijf voorlopig wel bij Shadow Strikers, maar ik beloof niet dat dit voor altijd is. Eerst even een leuke tijd doorbrengen Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 @ Hierboven, interessant verhaal Btw, Dennis je weet hopelijk wel dat de kans piep klein is dat we winnen, DI en LK hebben drie keer zoveel leden... Reageren
Megadreams Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 En Shadow Strikers heeft sowieso 1 iemand minder die op hen kan stemmen aangezien het mijn rubriek is en ik zelf niet stem op de polls. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) @ Hierboven, interessant verhaal Btw, Dennis je weet hopelijk wel dat de kans piep klein is dat we winnen, DI en LK hebben drie keer zoveel leden... weet ik maar wil wel derde staan @megadreams dat weet ik had ik ook niet verwacht dat je ging stemmen Bewerkt: 7 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Iemand zin om nu EFLC te doen, free mode trainer? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 sorry ben niet thuis op dit moment Reageren
3LOPIX Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Het spijt me heel erg dat ik dit moet zeggen. Maar ik verlaat SS (Shadow Strikers) het is niet echt iets voor mij. Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 Lol? Voor-oordeel of..? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 (bewerkt) Het spijt me heel erg dat ik dit moet zeggen. Maar ik verlaat SS (Shadow Strikers) het is niet echt iets voor mij. ?? je heb niet eens mee gedaan met een meeting omdat je nog geen IV had ik had wel verwacht dat je bas ging volgen Bewerkt: 7 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.