AeroCool (gast) Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 bedankt BV en hier is de 2de filmpje het duurde even maar heb het probleem kunnen oplossen Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 Ik had liever gezien dat je hem had opgeslagen in HD. Fraps slaagt het namelijk ook op als HD en nu heb je dus voor een kwaliteitsverlies gezorgd dat het filmpje minder mooi maakt. Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 Dat gechat in de video faalt ook een beetje.. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 (bewerkt) Ik had liever gezien dat je hem had opgeslagen in HD. Fraps slaagt het namelijk ook op als HD en nu heb je dus voor een kwaliteitsverlies gezorgd dat het filmpje minder mooi maakt. hij was HD maar ik moest hem in movie maker opnieuwe opslaan en daardoor is de kwaliteit minder geworden @dave dat gechat komt omdat ik de hele meeting van begin tot eind heb gefilmd zonder stops en hebben jullie de nieuwe intro gezien op de hoofdpost Bewerkt: 19 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 Ik had liever gezien dat je hem had opgeslagen in HD. Fraps slaagt het namelijk ook op als HD en nu heb je dus voor een kwaliteitsverlies gezorgd dat het filmpje minder mooi maakt. hij was HD maar ik moest hem in movie maker opnieuwe opslaan en daardoor is de kwaliteit minder geworden @dave dat gechat komt omdat ik de hele meeting van begin tot eind heb gefilmd zonder stops en hebben jullie de nieuwe intro gezien op de hoofdpost Welke versie windows movie maker heb je ? Want in windows movie maker kan je ook gewoon in HD renderen. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 (bewerkt) de nieuwste zit bij me msn he win 7 19/8/11 (Vandaag), 19:30u in onze SwS server [/b] Bewerkt: 19 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 Wie gebruikt er nu nog WMM voor een game video Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 19 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2011 (bewerkt) hoevaak moet ik het nog zeggen ik had problemen met uploaden van filmpje server heropening en vaak opnieuwe renderen uploaden fout niet alleen bij youtube ook bij megauploade ik kom hem zelfs niet inpakken in rar maar wel afspelen bewerken enzo dus zag nog 1 momgelijk heid en dat was moviemaker dus heb mij filmpje daar in geplaats en daar opnieuwe gerendert en toen kon ik weer uploade maar met me intro had ik geen problemen mwee dus die heeft geen movie maker gebruikt maar me filmpje is gewoon bewerkt in pinnacle studio 15 alleen de heropnening filmpje door problemen nog een keer gerendert in movie maker en we hebben trouwens een nieuwe lid en een oude bekeden welkom caybon in de clan Bewerkt: 19 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 Yo! Ik ga snel nieuwe sigs voor jullie maken! Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 hoevaak moet ik het nog zeggen ik had problemen met uploaden van filmpje server heropening en vaak opnieuwe renderen uploaden fout niet alleen bij youtube ook bij megauploade ik kom hem zelfs niet inpakken in rar maar wel afspelen bewerken enzo dus zag nog 1 momgelijk heid en dat was moviemaker dus heb mij filmpje daar in geplaats en daar opnieuwe gerendert en toen kon ik weer uploade maar met me intro had ik geen problemen mwee dus die heeft geen movie maker gebruikt maar me filmpje is gewoon bewerkt in pinnacle studio 15 alleen de heropnening filmpje door problemen nog een keer gerendert in movie maker en we hebben trouwens een nieuwe lid en een oude bekeden welkom caybon in de clan Ik weet niet hoe jij video's maakt, maar volgens mij doe je iets fout Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) hoevaak moet ik het nog zeggen ik had problemen met uploaden van filmpje server heropening en vaak opnieuwe renderen uploaden fout niet alleen bij youtube ook bij megauploade ik kom hem zelfs niet inpakken in rar maar wel afspelen bewerken enzo dus zag nog 1 momgelijk heid en dat was moviemaker dus heb mij filmpje daar in geplaats en daar opnieuwe gerendert en toen kon ik weer uploade maar met me intro had ik geen problemen mwee dus die heeft geen movie maker gebruikt maar me filmpje is gewoon bewerkt in pinnacle studio 15 alleen de heropnening filmpje door problemen nog een keer gerendert in movie maker en we hebben trouwens een nieuwe lid en een oude bekeden welkom caybon in de clan Ik weet niet hoe jij video's maakt, maar volgens mij doe je iets fout normaal heb ik nooit problemen alleen met dit laaste video kijk maar eens naar intro v2 en andere video's daar had ik geen problemen mee maar hou er maar nu maar over op want heb met die video gezeik (problemen met uploaden ben bij dat ik hem uploaden) gehad en ik krijg hem niet meer beter en anders gooi ik hem van youtube af Yo! Ik ga snel nieuwe sigs voor jullie maken! bedankt Bewerkt: 20 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 [center][img=http://i.imgur.com/1y7YR.jpg][/center] fonts: Eddie & Arial. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) staat nu in de hoofdpost 20/8/11 (Vandaag), 19:00u Cops 'n Crooks Bewerkt: 20 augustus 2011 door dennis313 Reageren
Cabyon Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 [center][img=http://i.imgur.com/RJNBb.jpg][/center] fonts: Chapparal Pro Bold, Arial. Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 hoevaak moet ik het nog zeggen ik had problemen met uploaden van filmpje server heropening en vaak opnieuwe renderen uploaden fout niet alleen bij youtube ook bij megauploade ik kom hem zelfs niet inpakken in rar maar wel afspelen bewerken enzo dus zag nog 1 momgelijk heid en dat was moviemaker dus heb mij filmpje daar in geplaats en daar opnieuwe gerendert en toen kon ik weer uploade maar met me intro had ik geen problemen mwee dus die heeft geen movie maker gebruikt maar me filmpje is gewoon bewerkt in pinnacle studio 15 alleen de heropnening filmpje door problemen nog een keer gerendert in movie maker en we hebben trouwens een nieuwe lid en een oude bekeden welkom caybon in de clan In Movie Maker kan je hem ook in HD laten opslaan he. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.