.Levi. Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Laat dit topic geen trend worden mede crewleden, nu is het wel weer leuk geweest. Helaas nemen wij opnieuw afscheid van een van onze crewleden, ditmaal van onze Beagle die sinds 2009 werd bekroond als 'Beste Megalid' en Moderator werd van het Modding gedeelte. Zijn collega's Puma en DaBeast zullen voorlopig nog met zijn tweeën door het Modding leven gaan. Namens de crew wil ik Beagle bedanken voor al zijn inzet en verrichte werk. Het ga je goed en hopelijk zien we ook jou nog vaak langskomen in het groene jasje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Beagle, ik wist al dat je met het idee rondliep om te stoppen, dit komt dus niet als verrassing. Ik heb helemaal niks met modden, maar ik weet dat je veel respect hebt verdiend met je werk aldaar. Ik hoop dat het groene jasje je net zo goed bevalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Nou, nou, het gaat goed.. Is het de week van vertrek Beagle bedankt voor je inzet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Ook voor mij was het niet een verrassing. Toch jammer. Veel plezier verder, groentje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Beagle bedankt, beagle bedankt, beagle beagle beagle bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Beagle, bedankt voor je inzet.. Heb het zelf nooit echt gehad met SA modding, maar wel veel van je werk gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Het regent aftredingen... Nog even en er is helemaal geen moderator meer over. Maar jammer dat je stopt, Beagle... Ik ben zelf nooit actief geweest in de modding-fora, maar ik weet dat je een goede moderator was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Ik weet dat je alle sloten en warns met de volste overtuiging hebt gegeven! Ik ben trots op je! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Jammer dat ook jij stopt, Beageltje. Super werk gedaan! Bedankt. Succes aan beide heren met de fora. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Ik ben niet thuis in Modding, maar voor zover ik met je in contact ben gekomen ben je een toffe gast, en ik twijfel dan ook niet aan je vaardigheden als moderator. Bedankt voor je inzet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Bedankt Beagle, hopelijk blijven we je hier zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Beagle, bedankt. Jammer dat je gaat stoppen, maar soms zal het toch moeten. 2 Mod's die al stoppen op 1 dag, best vreemd. Maar zo is het eenmaal. Hopelijk blijf je nog lang op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Ook jij hebt een prima inzet getoond afgelopen tijd, goed bezig geweest. Mijn respect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Zat er wel aan te komen de laatste tijd, maar dat maakt 't niet minder jammer dat er weer een crewlid afscheid neemt. Dank voor je inzet Beagle! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.