Flitskikker Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Ook jij bedankt voor al je inzet, Beagle! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Dat beschrijft het inderdaad heel goed. Beagle jij was ook een goede moderator en modder spijtig dat je stopt als moderator. Maar ooit gebeurd het eens en dat is nu dus het geval. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2011 Beagle, neem er één van mij. En wordt geen vreemde hè? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt voor je inzet als moderator, Beagle! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt voor je inzet, Beagle! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt Beagle! (Veel stoppen de laatste tijd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Incognation Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Spijtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Veel stoppen de laatste tijd Ach, dat valt best mee: 2 van de 22 stoppen er nu mee. Bovendien zijn er de laatste maanden alleen maar meer Moderators gekomen, terwijl het forum toch niet echt drukker is geworden. Ook wat dat betreft vind ik 't dus best meevallen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt voor alles, Veel succes nog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt voor je inzet op dit forum, Beagle. We hopen je nog vaak te zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt Benjamin! Natuurlijk blijf je wel rondhuppelen bij BeaTDowN, eah? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Dank jullie allen, ik blijf nog wel rond hangen.. ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Dat beschrijft het inderdaad heel goed. Beagle jij was ook een goede moderator en modder spijtig dat je stopt als moderator. Maar ooit gebeurd het eens en dat is nu dus het geval. + 1 voor beide. Meer heb ik er niet over te zeggen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Dank jullie allen, ik blijf nog wel rond hangen.. ^^ Bagel, ik moet eerlijk zijn. Ik kom bijna nooit in de modding sectie, maar aan de reactie's van andere leden te horen was je een goede moderator in de modding secties. Wat ik wel weet is dat je een top gozer op MSN en GTAForum bent. We behouden contact he. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sentasi Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2011 Bedankt voor je inzet, Beagle. Veel succes verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.