Jesperkaj Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 Bedankt voor je inzet, Beagle. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 Veel stoppen de laatste tijd Ach, dat valt best mee: 2 van de 22 stoppen er nu mee. Bovendien zijn er de laatste maanden alleen maar meer Moderators gekomen, terwijl het forum toch niet echt drukker is geworden. Ook wat dat betreft vind ik 't dus best meevallen... Ik bedoel: Hele tijd niks. Soms 1 ofzo. Nou al 2 in 1 dag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 Veel stoppen de laatste tijd Ach, dat valt best mee: 2 van de 22 stoppen er nu mee. Bovendien zijn er de laatste maanden alleen maar meer Moderators gekomen, terwijl het forum toch niet echt drukker is geworden. Ook wat dat betreft vind ik 't dus best meevallen... Ik bedoel: Hele tijd niks. Soms 1 ofzo. Nou al 2 in 1 dag? Het is niet zo dat beide heren dezelfde dag besloten hebben om te gaan stoppen. Dat het binnen 1 dag wordt behandeld is een ander verhaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 Ik had nooit veel met hem, maar hij leek me wel goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2011 Jammer man! Is toch ook weer vermindering van activiteit in dat fora... Bedankt voor al je inzet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DevildemonNL Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 maart 2011 beagle bedankt voor je mods ik heb ze gezien en ze zijn top jammer dat je er mee stop succes met wat je verder gaat doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 6 maart 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2011 jammer het was eergister met hem leuk in de chat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.