Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Mooie game dit zeg, de graphics zijn om af te likken zo mooi. En de singleplayer is onwijs gaaf om te spelen, de eerste paar levels zijn harstikke vet. De aktie zit er goed in, wat meer aktie dan normaal in battlefield. Alleen jammer dat quicktime defense is toegevoegd in sommige stukken van de missies, dat is totaal overbodig en wat mij betreft iritant als je wilt schieten. Ik kan niet wachten tot ik bij dat tanklevel ben, dat ziet er erg vet uit na 1 min op youtube gekeken te hebben.

Alleen eurogamer.net geeft BF3 een 8 en IGN geeft BF3 een 9, eurogamer vind ik normaal gesproken een betere site als IGN. Maar dit vind ik echt een te laag cijfer, een 9 is het echt wel waard hoor. Het is een van de mooiste games die ik gespeeld heb, denk dat quicktime defense even weg en je hebt een perfecte game in je PS3/360/PC zitten.

Ik zeg kopen deze game mensen, het is echt de volle 60 euro waard. De limited edition is trouwens erg vet.

@Hieronder, dat is goedkoop. Waar vandaan als ik vragen mag?

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb net een sms'je gekregen van de Game Mania dat ik hem mag gaan halen :tu:

Ik ook. Ben hem nu aan het installeren. :D

Ik moet tot morgen wachten :( en ik passeerde er nogtans, en toen ik zag net iemand buiten komen met bf 3 en een poster in zijn handen, helaas waren we te gehaast om binnen te gaan :N

Bewerkt: door StijnGTA
Link to comment
Delen op andere websites

*video*

Beste Review ever!

Ga maar terug naar je MW3 topicje.

@Hierboven: Het lijkt idd dat hij aan het downloaden is, maar dat is ie niet. Hij is vanaf de cd aan het installeren. (Zie ik omdat ik door een powerline max 2,8MB/s heb, en Origin haalt er 6 MB/s. Dus moet wel van cd af komen. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu als ik het spel start dat ik serial opnieuw moet activeren, maar hij blijft oneindig laden. Zo te zien op het forum van battlelog hebben er meer mensen last van :duh:

ik ook :( echt stom :N

Na 1,5 uur kreeg ik het register venster, dus ik klikte op heb al een account ik log in heel venster gaat weg, join een game en krijg het laden opnieuw.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...