Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Mijn spel werkt nog altijd niet . als ik het spel opstart met origin krijg ik als foutmelding : Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekkopeld. Instaleer een programma of , als dit al is geînstaleerd , maak een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma's van het Configuratie scherm

ik heb all de Bèta's al vervangen door Beta maar dat heeft er niks aan verandert . :?

Weet iemand hier een oplossing voor ? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sommige servers kan ik goed op ultra spelen met 70-80 FPS. Maar dan zijn er ineens servers waar ik op medium net 30 FPS haal. :bonk: Slaat echt nergens op :duh:

FPS heeft eigenlijk weinig tot niets met servers uit te staan. Ik heb ook wel 's dat ik in het begin van een ronde lagere FPS heb dan even later (en dan niet omdat het een verschillend deel van de map is).

Ik draai de Beta Full HD maxed out op m'n laptop en moet zeggen dat ik niet blown away ben door de graphics... Textures zijn wel zeer hoge resolutie. Als totale noob in je eerste match kan je niet eens goed bewegen zonder door een assault rifle gesniped te worden, en ik heb drie keer m'n settings en controls moeten aanpassen omdat ik steeds weer gedood werd terwijl ik dat aan 't doen was. Welke game dev heeft Battlelog uitgevonden, en wat was er mis met een spel MET DAARIN EEN MENU VERWERKT?

Het is even wennen.. so what? Wat is er mis met Battlelog tot nu toe? Ik vind de serverbrowser al een hele verbetering ten opzichte van die van Battlefield Bad Company 2 (en ga alsjeblieft nu niet zeuren dat dat een andere gamereeks is).

O ja, en het feit dat je zelf je registery moet aanpassen omdat het spel anders niet opstart... :N

Bèta. Al heb ik ook wel zoiets van "je had dit soort dingen toch kunnen testen/verwachten?"

Misschien klink ik wel zeer negatief, maar Battlelog is ergerlijk en het spel niet opgestart krijgen omdat je eerst zelf bèta in beta moet veranderen, haalt je zin in spelen al zwaar achteruit. Heb 't ook maar even gespeeld en iedereen is al veel hoger qua level, dus veel kans maak ik nog niet.

Dat komt gewoon door het feit dat bepaalde mensen al langer spelen. Als je nu begint met Battlefield Bad Company 2 was je ook ter plekke afgemaakt. Gewoon even wennen...

Ik heb vandaag Battlefield 3 beta gedownload, als ik het goed begrijp moet ik dus eerst de é veranderen (van béta) voordat ik ingame kan raken? Want ik probeerde net enkele matches te joinen, en bij allemaal bleef het staan op "Matchmaking".

De quick match werkt bij mij ook niet top.. Als je gewoon even een server opzoekt via de browser (zoek eens op Amsterdam, krijg je zooitje i3D servers met redelijk lage ping).

Welke rank zijn jullie ? Ik ben op het moment Rank 16, heb net de UMP45 geunlockt wat echt een héél fijn wapen is :dans: (Overpowered :puh: )

9, denk ik. Al gaat het ranken in het begin aardig vlot. Als je de medikits op tactische plekken dropt, zorgt dat mensen op je spawnen en een beetje terughoudend speelt krijg je soms aardig wat punten. Ook leuk: als je wapens of wapenupgrades unlockt, krijg je nog eens 200 punten erbovenop.. beetje doelloos, maar wel leuk :7

Mijn spel werkt nog altijd niet . als ik het spel opstart met origin krijg ik als foutmelding : Er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekkopeld. Instaleer een programma of , als dit al is geînstaleerd , maak een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma's van het Configuratie scherm

ik heb all de Bèta's al vervangen door Beta maar dat heeft er niks aan verandert . :?

Weet iemand hier een oplossing voor ? :)

Ook die van de map in Program Files?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de beta nog niet gespeeld maar het lijk net CoD , in die metro map zie ik het oude Bf2 sfeertje niet :(

Ik vind de map ook tegenvallen. Als je de tunnels in gaat zijn er aan de zijkant kleine muurtjes om de 5 meter waar je niet doorheen kunt schieten. Het stuk dat je met hele team de roltrappen opgaat waar dan vanaf 2 kanten meteen kapot geschoten wordt. Ik vind ook dat ze Caspian Border als BÉTA map moesten gebruiken, dan kunnen we meteen wennen aan de voertuigen.

EDIT@VWOer: Ping heeft écht wel wat met de server te maken. Als de server een hoge ping heeft krijg je een lagere FPS.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de beta nog niet gespeeld maar het lijk net CoD , in die metro map zie ik het oude Bf2 sfeertje niet :(

Ik vind de map ook tegenvallen. Als je de tunnels in gaat zijn er aan de zijkant kleine muurtjes om de 5 meter waar je niet doorheen kunt schieten. Het stuk dat je met hele team de roltrappen opgaat waar dan vanaf 2 kanten meteen kapot geschoten wordt. Ik vind ook dat ze Caspian Border als BÉTA map moesten gebruiken, dan kunnen we meteen wennen aan de voertuigen.

EDIT@VWOer: Ping heeft écht wel wat met de server te maken. Als de server een hoge ping heeft krijg je een lagere FPS.

Zoals er in die review al word gezegt denk ik dat ze juist die map hebben gekozen om COD spelers aan te trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Venmiddag opnieuw gepre-ordered bij bol.com omdat hij de vorige keer gecanceled was door bol.com zelf voor een of andere reden...

Ik hoop dat hij het dan wel doet en niet zo als bij de Beta niet kan joinen anders zou dat wel erg kut zijn :/ .

Link to comment
Delen op andere websites

O ja, en het feit dat je zelf je registery moet aanpassen omdat het spel anders niet opstart... :N

Bèta. Al heb ik ook wel zoiets van "je had dit soort dingen toch kunnen testen/verwachten?"

Jij vindt het dus normaal dat ze een beta uitbrengen van een spel waarbij je zelf eerst het spel moet maken voor je het kan opstarten? Betas zijn goed voor in-game glitches en bugs en die vergeef ik hen dan ook, maar wat is 't nut van een beta als je 'm al niet kan opstarten zonder dat je je register moet gaan tweaken.

Overigens: ik vind het systeem om servers te kiezen via Battlelog zeer goed, MAAR WAAROM STOPPEN ZE DAT IN JE BROWSER en niet gewoon in het spel dat je start via Origin en dan via een menu kan bereiken. Waarom? Ik snap 't niet hoor. Stats bekijken in je browser is goed en leuk en fancy, maar waarom moet je in godsnaam via je Browser 't spel starten. En dan heb je daar ook nog 'ns chat in verwerkt, terwijl Origin al verplicht is.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

echt, wat een crapmap is die Metromap. rush en Battlefield ... een ongelukkige liefdesrelatie... geef mij maar gewoon infantry conquest, rushlike modes past meer bij Call Of Duty...

D'r zit in ieder geval al meer tactiek achter dan bij Battlefield Bad Company 2 (Battlefield Bad Company 1 was beter, mijns inziens), dat kun je niet ontkennen. In deze nieuwe map zitten er tenminste mooie flankacties tussen, waar het in Bad Company 2 vooral frontaal erin rushen was. (ah, vandaar die naam.) Het feit dat multiplayeren zo zwaar zuigt soms is omdat men gewoon zelf probeert een objective te doen. Zorg ervoor dat je met een paar man die je kent gaat gamen. Neem een medic en een support gastje mee - iemand met een flashlight is ook wel handig - en een shotgun om iedereen even neer te wipen die zich nog wil verzetten. Kijk dan nog maar eens of het doelloos erin rennen is.

Ik heb de Beta gespeeld, Jezus man echt een slecht spel. Ik vind MoH nog er beter uit zien dan de Beta van BF3. Ben ik blij dat ik GoW3 heb gekocht.

Op welke console heb je het gespeeld? Wel PC hopelijk? Anders telt je mening gewoon niet, BattleField is nou eenmaal PC.

Lol... Nog niet gehoord dat de console versies grafisch zwaar omlaag gehaald zijn, Flokkert? :puh: Full HD op PC ftw. :sigaar:

mijn 1e indruk, is dat de game eigenlijk niet veel meer is als een verbeterde versie van bfbc2... tot nu toe staat m'n vizier op niet kopen... maar ja, nog even wachten op caspian border en met geluk doet dat mijn vizier van richting veranderen... :engel:

En waarom vind je het een veredelde versie van Battlefield Bad Company 2? Wat had er dan anders moeten zijn, om het weer een echte "Battlefield" game te laten zijn?

oke dat zijn 2 vragen... dus daar geef ik ook 2 antwoorden op ( by the way , inderdaad is er meer " mogelijkheid " tot teamwork in dan in bfbc2 ):

1.

12.jpg

bf3%202011-09-28%2020-11-43-63.jpgjust by only the look of it...

maar goed, om verder in detail te gaan... het voelt gewoon als een goed afgeronde (/gemodde) versie van bfbc2

ik weet niet of je de game kent, maar het doet mij een beetje denken aan Empire: Total War en Napoleon: Total War, het zijn beide topgames... maar napoleon bied gewoon te weinig extra tegenover de vorige game...

en zo voelt dat hetzelfde met fifa, pes en call of duty...

ik vervolg zo...

2.

verdubbel het aantal voertuigen, haal een groot deel van RPG elementen eruit ( al die shit upgrades op vehicles / attatchments etc. ( een lvl 1 soldier kan gewoon beduidend minder als een lvl 50 soldier )

& het allerbelangrijkste: enable mods ( BF3 heeft net zoals bfbc2 weinig replay waarde ( tenzij je DLC's koopt ) t.o.v. BF2 )

vervolg 1 ( en 2 ):

ik speel(de) BF2 veel professioneel

maar bij zowel bfbc2 als bf3, is hier erg weinig rekening mee gehouden bijvoorbeeld: origin ( internet ) kost veel geheugen ruimte en de punten die ik bij "2." genoemd heb.

Bij mij is de download-server steeds overbeladen :(

Wat moet trouwens dat Origin voorstellen , weer zoiets al steam? Ik vind steam wel genoeg..

Origin is een variant op Steam, alleen dan door EA ontwikkeld en enkel voor EA games.

En Commando, dat zeg ik toch? Testen en bugfixes, en zonder te testen kom je niet aan bugs en dus niet aan fixes daarvoor.

nee dat zei je niet :puh:

Bèta is een game in een deel van een game en meer bedoeld voor testen en bugs te vinden, en een demo is een deel van een afgemaakte game dat de volledige game moet promoten.

dat zei je...

ow, wat flauw

73cb797e5de3ba6031556a5b27e1f5c0_view.jpg

@Senne:

_O_

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou net proberen om battlelog te gebruiken in de browser van die Origin Overlay. Maar dat faalt :bonk: BF3 sluit gewoon af zonder bericht.

EDIT: Ik heb net de UMP-45 uitgespeelt. (12/12 Attachments) Hij telt nu gewoon verder #13 of 12. lol ?

@.Senne: De rede dat er óók een chat in zit is omdat het systeem eigelijk bedoelt is om party's te maken en vrienden te joinen, waar ze een chat functie bij gedaan hebben iets wat ik overbodig vind omdat er in origin nog is een apparte vriendenlijst is.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een vet spel, ook al is het maar een Beta. Alleen dit zou niet 1 van mijn favoriete mappen worden denk ik.

Dit is trouwens ook het enige spel wat ik blijf doorspelen ook al heb ik ongeveer elk potje een K/d van 0.3 ofzo. :7 Het is wel echt erg wennen als je altijd Cod gedaan hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Net ff in de Hornet gevlogen, OMG, NICEEE :dans: Heletijd die super-zon effect over je scherm heen. Alleen de server laggen echt HEEL hard, zelfs zo hard dat je steeds terug gezet word, dus iemand ook echt doodschieten lukt bijna niet. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

De BF3 archievements zijn bekend (bron: http://xbox360.4gamers.be/nieuws/9489/1/Achievements-Battlefield-3-onthuld):

Ik zet het in een spoiler, omdat het mogelijk wat dingen verraad over de game.

Not on my watch - 25 points

Protect Chaffin from the soldiers in the street in Operation Swordbreaker

Involuntary Euthanasia - 25 points

Kill the 2 soldiers before the building falls on them in Uprising

The Professional - 30 points

Complete the street chase in Comrades in under 2 minutes 30 seconds without dying

Army of Darkness - 30 points

Shoot out the 4 lights with 4 bullets in Night Shift

Practice makes perfect - 15 points

Headshot each of the targets in the gun range in Kaffarov

What the hell *are* you? - 20 points

Take a russian Dog Tag in the forest ambush in Rock And A Hard Place (1)

Roadkill - 20 points

Kick the car to kill the soldiers in Uprising (2)

You can be my wingman anytime - 30 points

Complete Going Hunting in a perfect run

Scrap Metal - 25 points

Destroy 6 enemy tanks before reaching the fort in Thunder Run

Butterfly - 25 points

Take down the jet in one attempt in Rock And A Hard Place

Twofor - 15 points

Take down 2 enemies with 1 bullet in Night Shift

Ooh-rah! - 30 points

Complete the campaign story

Between a rock and a hard place - 15 points

Beat Solomon, flawlessly, in The Great Destroyer

Semper Fidelis - 50 points

Complete the campaign story on Hard (2)

Push On - 20 points

Reach the garage without going into man-down state in Hit and Run

Two-rah! - 30 points

Complete all co-op missions

Lock 'n' Load - 30 points

Unlock all unique co-op weapons

Car Lover - 20 points

Complete the mission without losing a humvee in Operation Exodus

In the nick of time - 20 points

Disarm the bomb in under 20 seconds in The Eleventh Hour

Bullseye - 20 points

Reach and save the hostages without alerting any enemies in Drop 'em Like Liquid

Untouchable - 20 points

Complete the mission without using the fire extinguisher in Fire From The Sky

Army of Two - 50 points

Complete all co-op missions on Hard

Ninjas - 20 points

Reach the VIP without setting off the alarm in Exfiltration

Vehicle Warfare - 30 points

Obtain all 3 vehicle warfare ribbons

Infantry Efficiency - 30 points

Obtain all 4 weapon efficiency ribbons

Decorated - 50 points

Obtain one of each ribbon in the game

It's better than nothing! - 30 points

Finish as 3rd MVP in a ranked match

Support Efficiency - 30 points

Obtain all 4 support efficiency ribbons

Colonel - 50 points

Achieve rank 45

1st Loser - 30 points

Finish as 2nd MVP in a ranked match

Most Valuable Player - 30 points

Finish as MVP in a ranked match

M.I.A - 20 points

Obtain your first enemy Dog Tag

Secret Achievements

Secret Achievement - 20 points

Continue playing to unlock this secret achievement.

Secret Achievement - 20 points

Continue playing to unlock this secret achievement.

Secret Achievement - 20 points

Continue playing to unlock this secret achievement.

Secret Achievement - 20 points

Continue playing to unlock this secret achievement.

Secret Achievement - 30 points

Continue playing to unlock this secret achievement.

Secret Achievement - 10 points

Continue playing to unlock this secret achievement.

Aan wie de spoiler niet heeft geopend: Er zijn ook 'secret archievements', waarvan dus (nog) niet bekend is wat je daarvoor moet doen.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...