Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Ik denk dat ik Bf3 skip als groot Bffan.

Simpel omdat het gewoon Bad company 2.5 is.

En het grootste gedeelte weer Bad company 2 is.

Onzin.. Battlefield 3 draait op een volledig nieuwe game-engine. Tevens is Battlefield 3 ook veel uitgebreider, ik weet zeker dat Battlefield Bad Company 2 hier niks bij voorstelt en dat is uit recente game-play movies van Battlefield 3 is dat wel duidelijk op te merken!

volledig nieuw? volgens mij draait battlefield toch echt op de Frostbite 2 engine, een opgekrikte versie van de frostbite engine... nieuw wil ik het dus zeker niet noemen, zo kan ik elke opkrikking ( bijvoorbeeld MW3 t.o.v. COD4 ) nieuw noemen...

ik vind dit dus eigenlijk zeker een opgekrikte Bad Company 2 ( BFBC 2.5 )

niet dat dat verkeerd is, want ook bfbc2 was ( en is ) leuk... maar ik, ik wil een goede remake van BF2 ( snellere & ruimere gameplay ) , en dat loopt niet geheel recht in lijn, met de weg die EA nu inslaat.

by the way: ik vind de voertuigen toch echt te weinig...

fact_sheet3.jpg

ik wil weer F35-B vs Mig's en su's zien :Y

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

:D

De multiplayerbèta van Battlefield 3 is vanaf 29 september beschikbaar voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

Foto: Gamer.nl

Dat maakte uitgever Electronic Arts dinsdag bekend.

De bèta is openbaar, en zal zodoende verschijnen in de gebruikelijke downloadkanalen van de verschillende apparaten: Xbox Live Marketplace, PlayStation Store en Origin. De bèta speelt zich af in Parijs, op de map Operation Métro.

"Spelers moeten zich een weg banen van de parken in de buitenwijken van de stad tot een donker, platgebombardeerd metrostation en verder door naar de levendige straten rond de Parijse effectenbeurs. Twee tactische elite-eenheden nemen het tegen elkaar op in het populaire Rush Mode. Een team voert het offensief door M-COM-stations aan te vallen, terwijl het andere team de verdediging op zich neemt", aldus het persbericht.

Link to comment
Delen op andere websites

Op 27 september zal de beta uitkomen voor de "echte" fans die het via Origin (de nieuwe EA Download Manager) hebben gepreorderd of die Medal of Honor hebben gepreorderd.

Op 29 september zal de beta uitkomen voor iedereen, dus dan kan je die gewoon gratis downloaden via Origin, via de PSN store of via de XLive Marketplace. ;)

Als je BF3 via de winkel hebt gepreorderd (zoals ik) zal je, volgens mij, helaas, moeten wachten tot 29 september. De beta stopt trouwens op 10 oktober, voor de geïnteresseerden.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand hier die de closed beta mag (en vooral kan) spelen? Er schijnen nogal wat problemen te zijn met de verspreiding van de keys (de leden van de community waar ik speel hebben nog niks ontvangen en konden zelfs bij EA niet naar binnen).

Er zijn ook mensen die hem de 26ste al gekregen hebben. :sigaar:

Yes! Your system meets the recommended requirements for Battlefield 3.

It should run well on your computer at high visual settings.

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Your computer can run this product because your system meets the Minimum requirements. If you want to see how you can meet all the Recommended requirements to have a great experience, look at the Recommended section below

:(

Naja, ik kan het iig wel draaien xD. Kan alleen niet zien wat er allemaal te zwak is (weet het zelf ook wel), maar CYRI geeft nu altijd een melding dat ik een video moet kijken voordat ik de rest van de resultaten kan bekijken, maar die wilt niet eens afspelen...

Ik denk toch wel dat ik 'medium' haal als de game een aantal tweak-updates heeft uitgebracht :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn laptop meets de recommended specs. :clown: Ben overigens out of nowhere invited in de vervroegde beta, jammer alleen dat ik 'm nog niet kan dowloaden omdat de datalimiet op m'n kot haast overschreden is.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Your computer can run this product because your system meets the Minimum requirements. If you want to see how you can meet all the Recommended requirements to have a great experience, look at the Recommended section below

:(

Naja, ik kan het iig wel draaien xD. Kan alleen niet zien wat er allemaal te zwak is (weet het zelf ook wel), maar CYRI geeft nu altijd een melding dat ik een video moet kijken voordat ik de rest van de resultaten kan bekijken, maar die wilt niet eens afspelen...

Ik denk toch wel dat ik 'medium' haal als de game een aantal tweak-updates heeft uitgebracht :puh:.

http://www.yougamers.com/gameometer/10482/ Probeer deze. Klik op 'Click Here' duurt een paar min en zie je veel percieser.

Mijne:

http://clients.futuremark.com/gom/gameometer.action?gameId=10482&sysInfoId=8254845

@Hierboven: Kan je hem net zo goed weg geven, morgen heb je er niks meer aan.

Bewerkt: door Shotyoudie
Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, ik wist het eigenlijk al :puh::

Yes! Your system meets the minimum requirements for Battlefield 3.

It should run on your computer, but you may have to play at a low resolution and/or turn down visual settings for acceptable performance. To improve the experience, note that...

Your computer has a dual core processor. A quad core processor is recommended.

Your video card has 704 MB video card memory. A video card with at least 1.024 MB is recommended.

Your video card only supports DirectX 10. DirectX 11 is recommended.

The overall performance of your processor and video card is below the recommended requirements.

The performance of your processor is below the recommended requirements.

The performance of your video card is below the recommended requirements.

Maar dat programma zegt dat ik 704MB heb, ik heb maar 512MB :puh:, of er is iets dat ik niet weet. Naja, maakt op zich niet veel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...