Jump to content

Battlefield 3


Davedavy

Recommended Posts

Na ik de trailers heb gezien was ik erg onder indruk.

Helaas blijkt het dat grafisch de console versie van Battlefield 3 half zo goed is als de PC versie..

http://www.youtube.com/watch?v=P9VKm7ktV6k&feature=channel_video_title

Voor de genen die hem niet kennen, ook de TheGUNNShop was erg geintereseert in het spel, maar gaat nu zonder twijfel voor de PC versie.

Of het nu teleurstellend is of niet, ik haal Battlefield 3 evengoed. Misschien dat ik even wacht tot de prijst wat omlaag gaat.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    146

  • StijnGTA

    88

  • .Timothy

    77

  • Shotyoudie

    70

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

*Bump*

EA bespreekt klasses Battlefield 3

Bron: Electronic Arts

Electronic Arts heeft reeds de verschillende klassen onthuld die bij de multiplayer-optie van Battlefield 3 horen. Deze zijn Assault, Engineer, Support en Recon. Elke klasse heeft zo zijn eigen voor- en nadelen, die het bedrijf hier keurig bespreekt.

Daarnaast legt Electronic Arts ook uit dat elke klasse een standaard uitrusting bij zich heeft, maar dat deze volledig naar wens is aan te passen. Uiteraard zijn er ook nieuwe functies ten opzichte van andere Battlefield-games, waaronder de Bipod en Suppressive Fire, die alleen door de Support-klasse gebruikt kan gaan worden. Hierover meldt men het volgende:

Supported shooting with Bipods and Suppressive Fire finally allows us to achieve an obvious difference between Assault and Support, since the heavy LMGs are not terribly mobile. When deployed with a Bipod, they become an incredibly powerful force. Suppressive Fire forces the enemy to keep their head down and lets the Support gunner pin his enemies in place so teammates can flank.

Ook heeft de studio een plaatje onthuld, waarop de vier klasses te bewonderen zijn. Battlefield 3 verschijnt op 27 oktober 2011 voor de PC, dus nog even geduld voor iedereen die niet kan wachten om van de game te genieten.

shot1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben er zin an!

Ik heb maar is Battlefield 2 afgestoft en opnieuw geïnstalleerd. Vroeger heb ik dat spel helemaal kapot gespeeld, het was ook mijn eerste online first person shooter ervaring.

Uit enthousiasme startte ik het spel direct op, maar kwam ik er al gauw achter dat ik eerst eventjes fijn moest patchen. Old skool shizzle for the win! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Update:

Battlefield 3 mogelijk niet naar Steam

Laatste update: 11 juli 2011 17:38 info

HOOFDDORP - Battlefield 3 is bij zijn release op 27 oktober mogelijk niet verkrijgbaar via Steam.

Foto: Gamer.nl

Dit blijkt uit een inmiddels verwijderde lijst op Battlefield.com met daarop de verwachte digitale retailers die het spel zullen aanbieden.

Hoewel uitgever Electronic Arts nog niet gereageerd heeft op het ontbreken van Steam, is het waarschijnlijk dat deze situatie te maken heeft met het conflict tussen Valve en EA.

De partijen zijn het momenteel niet eens over de manier waarop het naar buiten brengen van nieuws en updates voor spellen in zijn werk gaat op Steam.

Patches

EA wil als uitgever zelf patches voor zijn games kunnen uitbrengen, om zo in direct contact te staan met zijn klanten. Dit is niet mogelijk met Steam; wanneer een game op Steam gekocht is, verloopt het updaten van die game ook via dat platform.

Hierom besloot EA enkele van zijn titels van Steam af te halen. Zo is sinds enkele weken Crysis 2 niet meer verkrijgbaar en kwam ook Alice: Madness Returns niet op Steam uit. Beide games zijn nog wel verkrijgbaar via andere digitale retailers en via EA's eigen platform Origin.

EA en Valve zijn op dit moment in gesprek over een oplossing die voor beide partijen wenselijk is. Het is zodoende nog altijd mogelijk dat Battlefield 3 eind oktober wel degelijk verschijnt op Steam.

En dit vond ik ook wel erg leuk nieuws:

Doel van Battlefield 3-multiplayer is meer keuzevrijheid

Laatste update: 5 juli 2011 09:57 info

HOOFDDORP - Voor de multiplayermodus van Battlefield 3 heeft ontwikkelaar DICE zich als doel gesteld spelers meer keuzevrijheid te geven, om aantrekkelijker te zijn voor een grotere groep mensen. Dit vertelt DICE' Lars Gustavsson via de officiële blog van de game.

Foto: Gamer.nl

Gustavsson, de lead multiplayer designer van het spel, legt uit dat DICE spelers zelf wil laten bepalen hoe ze de shooter spelen, terwijl het bedrijf in het verleden spelers juist meer wilde opleggen hoe zij Battlefield moesten spelen.

"Ik denk dat [die gedachtengang] voortkwam uit de trots die we voelden voor de unieke spelmodi die we bij DICE hebben gemaakt, zoals Conquest en Rush. We zijn er nog steeds supertrots op, maar toen we begonnen aan Battlefield 3 hebben we een eerlijke discussie gehad over die gedachtengang."

"We discussieerden over de kracht van Battlefield en eindigden met veel interessante vragen. Moet samenspel gebaseerd zijn op squads, of kan het met een meer algemeen gevoel van samen spelen?''

Mindere gamer

''Ben ik een mindere gamer als ik niet in squads wil spelen? En als ik Team Deathmatch wil doen? Of als ik alleen met infanterie wil spelen? Die discussie heeft onze ogen echt geopend en heeft veranderd hoe we naar onszelf kijken en wat we willen doen met Battlefield 3."

Battlefield 3 heeft anders dan de vorige delen in de serie een Team Deathmatch-modus en een spelmodus waarin geen voertuigen zitten. De Conquest- en Rush-modus zijn echter ook aanwezig. Daarnaast biedt Battlefield 3 volgens Gustavsson meer afwisseling in de multiplayermaps.''

''Naast de uitgestrekte omgevingen die Battlefield 2 ook had, heeft Battlefield 3 stedelijke omgevingen waar spelers dichter op elkaar zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond sowieso de multiplayer van Bad Company 2 beter dan elke andere shooter dat ik al speelde. De explosies enzo zijn gewoon geweldig, en ik verwacht dat Battlefield 3 nóg beter wordt. Ik laat MW3, geef mij maar deze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond sowieso de multiplayer van Bad Company 2 beter dan elke andere shooter dat ik al speelde. De explosies enzo zijn gewoon geweldig, en ik verwacht dat Battlefield 3 nóg beter wordt. Ik laat MW3, geef mij maar deze.

Heb je BF2 gespeeld? Dat was wel velen malen leuker dan BC2, deze was ook erg leuk, maar de controls en hoe soepel het ging kan zich niet meten aan de CoD Franchise jammer genoeg. Ook mis ik de jets van BF2 en de manier van helikopter vliegen. Want in BC2 gaan ze alleen in cirkels vliegen en spawntrappen, in BF2 hangen ze wat vaker als "echte" apaches hoog in de lucht om met TV-Raketten tanks kapot te maken.

Het liefste hoop ik dat de BF2: Project Reality stijl van vliegen terugkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

*bump*

Het barst echt van het nieuws:

Battlefield 3 zal het deze herfst tegen Modern Warfare 3 op moeten nemen. De grote shooter-franchise van EA zal het niet gemakkelijk krijgen want Activision heeft de afgelopen jaren laten zien dat ze weten hoe ze een game in de markt moeten zetten. Michael Pachter denkt dan ook dat de marketing van Battlefield 3 een hoop geld gaat kosten.

Pachter verwacht dat EA zo'n 45 tot 50 miljoen dollar gaat besteden om Battlefield 3 te promoten. Dat is natuurlijk veel geld maar Activision staat er ook om bekend dat ze veel geld uit geven aan de marketing van de Call of Duty-franchise. Dat heeft in het verleden zijn vruchten afgeworpen want Call of Duty: Black Ops wist op één dag 360 miljoen dollar om te zetten.

Pachter heeft zich in het verleden al eens uitgesproken over deze strijd en verwacht dat Battlefield 3 geen kans maakt om Modern Warfare 3 te verslaan. Battlefield 3 zal vanaf 25 oktober in de winkels liggen voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360.

"BF3 maakt geen kans MW3 te verslaan" , als het aan mij licht wel, ik heb altijd de nieuwe COD's gepreorderd, maar deze keer heb ik dat niet :D , Wel BF3.

Ik hoop echt dat BF3 MW3 verslaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie juist veel mensen die gewoon Battlefield 3 gaan kopen en niet MW3. Iedereen vindt MW3 gewoon hetzelfde als de eerdere CoD versies alleen dan in een nieuw jasje.

Maar BF3 ziet er echt mooi uit en heeft gewoon een nieuwe engine. Echte verbeteringen! Ik wacht alleen eerst even af wat je allemaal kan doen, want CoD blijft toch wel erg leuk. Ik hoop dus echt dat ze in BF3 iets met splitscreen gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik zit op een paar andere forums en daar hebben ze ook topics over BF3 en MW3 maar ik zie de meeste voor BF3 kiezen omdat ze onderhand ook wel weten dat Modern Warfer nu gewoon uitgemolken word.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat er vliegtuigen inkomen, lekker bots onderuit halen met je vleugels xD

Hier nog een link die ik heb gevonden waar je het goedkoopste BF3 kan preorderen : Battlefield 3 bij Gameleaders

En nog een leuke uitspraak:

MW3 is made for BF3 to filter out all the young shits.

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...